tomniel Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 fikk spillet igår, og starta karriera mi på xbox live med 4 av 5 seire, tapet kom på straffekonk Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Fortsatt Reina som redda deg i første kampen også, men hvis du insisterer, så kan vi godt se bort fra den kampen der ja. Kan jo nevne at jeg spilte med City, og vi vet jo hvor gode de er, særlig etter utvisningen min. Son of a bitch, you make me sick Jeg setter Liverpool og City på amatør (der de hører hjemme!) og gruser inn 20 mål til pause Det var samme dag som Pool flakset seg til seier mot City. Tenkte jeg skulle vise hvordan man slo Pool selv med et så tullete lag som City, men der tok jeg feil. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Krever FIFA mye? Noen som har kravene? Det lagger jo hos meg EDIT: Fant dem på canyourunit. Skjønner ikke at det lagger :S Endret 7. oktober 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Kjetil: Hvor mye "skills" har Torres, Masche og Gerrard? Tipper at Torres er en rundt 90-91 nå. Synes demoen også lagget litt, men det var mest i begynnelsen, det ga seg når jeg spilte litt. Endret 7. oktober 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Skal sjekke Jefe EDIT: Gerrard har 87 som OM, 88 som M. El Nino har 88 som spiss. Tok av 3D gress, da lagger det ikke. Likevel skuff å ikke kunne kjøre FIFA på fullt... Endret 7. oktober 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Fortsatt ikke fått spillet Jefe? Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hvor mange her har forresten modda 360 ? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Fortsatt ikke fått spillet Jefe? Sendt i dag da, så om jeg er griseheldig får jeg det i morra. Forøvrig latterlig hvis både Rooney og Tevez er bedre enn Torres på Fifa. Endret 7. oktober 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Don't worry, med Adidas Live season blir det meste "aktuell". Det er vel Live Season på PC og? Lykke til med sendingen av spillet Lenke til kommentar
claes Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Nå har jeg fått spillet og. Gruste netopp Sveerbatov Gamertag: Claes91 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Dummeste jeg har hørt Claes, Eide deg totalt i filler første kampen, så får du tidenes billigste straffe på 2-2 i andre kampen... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Haha det Svir for Sveer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hvordan er det å ta frispark? Tenker hovedsaklig på pc. På fifa 07 var det jo etter litt øvelse kjempeenkelt, scoret på hvert andre frispark innenfor 30m. På 08 syns jeg det var mye vanskeligere. Ikke så lett å time heller. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 skal nok kjøpe spillet i morgen, er veldig ny til fifa. noen som har noen tips til meg?? GT: fanta4free Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Vanskelig å gi tips sånn generelt. Noe mer presist du lurer på? Lenke til kommentar
claes Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Dummeste jeg har hørt Claes, Eide deg totalt i filler første kampen, så får du tidenes billigste straffe på 2-2 i andre kampen... Jeg leda 2-0 den kampen og du fikk 1 jævlig flaksete mål etter at Vidic fikk rødt! Og i den første kampen fikk du en billig straffe og så vi er skulls Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Noen som kan hjelpe meg med å komme online på PS3? Det står at jeg må godta EA vilkår, men hvordan gjør jeg det. Fant ikke noe på ea.com Lenke til kommentar
claes Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Det kommer jo opp på PS3en? Bare å trykke "Jeg godtar" vel? Endret 7. oktober 2008 av Claes91 Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Noen som kan gi meg noen tips på finter som FUNKER? Ganske frustrerende over hvor pusete dommern er og innemellom ikke registrer seg at han takla hardt ned meg mens jeg ikke hadde ballen MER! Ellers veldig fornøyd. Legg til meg : Ullsokk1 Xbox360 seff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå