hodno Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Hei, er det noen som kan gi meg tips om hvor jeg får mest for pengene? Jeg trenger et 19" server rack, helst 1.80 eller høyere. Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Bare ikke kjøp rital , det er den dårligste levrandøren. Klarer aldrig og sende alle delene , du må altid vente i ukevis . Feilsendinger , Feilsendinger og atter Feilsendinger. Lenke til kommentar
chma Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Hei, er det noen som kan gi meg tips om hvor jeg får mest for pengene? Jeg trenger et 19" server rack, helst 1.80 eller høyere. koster over 10k....har lett etter noe så billig så mulig selv, men hakke funnet noe Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Det billigste blir vel å kjøpe rackskinner og mekke sjæl, eller hva? Koster ikke allverden... MarcelSB Lenke til kommentar
fredster Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Er 2.10 m for høyt ? Hvis ikke, så ta en titt i mailen din.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå