Gå til innhold

For gammel til å spille dataspill?

Azidops

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spiller WoW, jeg er 19 og en av de 4 yngste i guilden.

De yngste er 16, to på 18 og meg på 19, som tidligere nevnt.

Gjennomsnitts-alderen i guilden er 34:P

Det som er flott med de 3 andre "unge", er at ingen av dem oppfører som seg de kanskje ville gjort i andre guilder.

De blir påvirket av miljøet og praten i guildchatten at man ikke skulle tro at de er under 25.

Så kan vel konkludere med at vi blir mer eller mindre modnet:)

Lenke til kommentar

Har alltid spillt med mye eldre folk i WoW jeg også. Alltid vært en av de aller yngste i guilden, spessielt når jeg var 14 og var desidert yngst i serverens ledende pve guild :) Og ja, man blir mer " modnet " av å spille med voksne folk, guilden min trengte bevis på at jeg ikke var eldre enn 20 ;) hehe.

Blir aldri for gammel til gaming! Har sett en på 70+ som gamet CS :p hah

Lenke til kommentar
En kompis av meg fikk faren og dama si til å spille wow... og nå spiller de 2 mer enn han!!

faren faktisk, hehe, får meg til å tenke på den wow episoden av south park hvor faren til Stan begynner å spille

så sinnykt rå episode :D

Hehe! Det var nok noe i den duren :p Faren min er 54 år og spiller mye wii sports bowling! Også spilte han mye nintendo med meg når jeg var liten... Også fikk jeg han til å være med å LAN'e warcraft 2 en gang... Men plutselig stod det bare "Superboss has quit, you win!" ... når jeg gikk inn på kontoret var han ikke der.... Fant han igjen på stua, da hadde han gått og sett på TV istedet... Han sa til meg: "Menna mine ville ikke gjøre det jeg ba de om, så da gadd jeg ikke mer..." Haha!

Lenke til kommentar

hehe...

Jeg er 22 og spiller litt dataspill ennå, men har merket at interessen har sunket noe i det siste, spiller sikkert ikke mer enn et par ganger i uken nå, hva gjør jeg i stedet? ingenting, ligger på sofaen og ser tv.

Har flere på jobben som er godt over 40 som spiller spill, ikke slik hverdag, men som spiller av og til med ungene eller med andre voksne.. :)

Lenke til kommentar
Men da kan man vell drive med det meste, finnes jo (nesten) alltid noe som er værre.

Som så mange har sagt før meg, kan aldri blir for gammel til dataspill!

Poenget var at det ikke er så ille å spille dataspill som voksen, så når man blir eldre kan man spille så mye man selv ønsker. Sånn, nå fikk du det inn med teskje, skal jeg stave det for deg også?

Lenke til kommentar
Er det akseptert at voksne gamer eller blir de sett på som barnslige og umodne?

Selv er jeg 27 år. Er jeg for gammel til gaming?

Blir aldri for gammel til å spille. Jeg er lannnnngt over 40 år og begynte med spilling i 25-30 årsalderen. I min ungdomstid fantes det ikke dataspill (begynnelsen til TV-spill, men det hadde ikke jeg råd til). Nå spiller jeg PS3, PS2 og PC. Liker best kjørespill.

Jeg har en sønn som også liker å spille. Bruker ofte han som unnskyldning når jeg ønsker å kjøpe et nytt spill, men vi liker det begge to.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...