tobakksblad Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 hei alle sammen, var i butikken forledendag og skulle kjøpe meg tobakk og så denne såkalte blå strek. er det noen av dere som vet om den er verd og prøve? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Den er helt grei så lenge du røyker hele røyken i ett. Røyker du halve røyken i slengen så river den litt i halsen. Ikke tobakk jeg hadde kjøpt Lenke til kommentar
xersess Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Blå strek er visst nok den sterkaste ja. Heilt grei smak really, så lenge du liker det sterkt. Endret 2. oktober 2008 av xersess Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Lurer på om ikke "karvet blad" er hakket sterkere(hvis det selges lengere). Mener å huske at den reiv godt i halsen. Lenke til kommentar
Bjek Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Lurer på om ikke "karvet blad" er hakket sterkere(hvis det selges lengere). Mener å huske at den reiv godt i halsen. To røyker "karvet", så har du stemme som Lou Reed i en uke...... sterkeste tobakken som finnes. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Huske bestefar hadde en boks med tiedemans knepte hender. Den var omtrent 20 år gammel da jeg "stjelte" en røyk fra den. Den kan jeg med hånda på hjerte si at var den sterkste røyken jeg har røkt Lenke til kommentar
fulmar Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Blå Strek er grei nok den. Stinker en del, men hvilken tobakk gjør ikke det;-) Rød Mix er vel sterkere i smak, om ikke hukommelsen spiller meg et puss. Ellers var Karvet Blad, Tiedemanns LYS og såkalte Knepte Hender noe i egen klasse. Fant du en sneip av knepte hender som hadde "overnattet" på askebegeret, var det klokest å ligge langt unna. Kun Dobbeltsidig lungebetennelse med bronkitt var verre (Jepp, jeg er gammel nok til å ha prøvd dem alle) Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 fulmar: vil du si at man kjenner Blå Strek bedre i hodet (samt i halsen) når man røker den? Røyker Rødmix 3, men har lyst til å teste DET sterkeste på markedet. Lenke til kommentar
tobakksblad Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Blå Strek er grei nok den. Stinker en del, men hvilken tobakk gjør ikke det;-)Rød Mix er vel sterkere i smak, om ikke hukommelsen spiller meg et puss. Ellers var Karvet Blad, Tiedemanns LYS og såkalte Knepte Hender noe i egen klasse. Fant du en sneip av knepte hender som hadde "overnattet" på askebegeret, var det klokest å ligge langt unna. Kun Dobbeltsidig lungebetennelse med bronkitt var verre (Jepp, jeg er gammel nok til å ha prøvd dem alle) Tiedemanns LYS? aldrig prøvd den, hvordan er den? sterk? god på smak? ;P Lenke til kommentar
tobakksblad Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 fulmar: vil du si at man kjenner Blå Strek bedre i hodet (samt i halsen) når man røker den? Røyker Rødmix 3, men har lyst til å teste DET sterkeste på markedet. Har kjøpt meg en pakke blå strek, må si at det var mye sterkere en rød3 og mye bedre smak. en av de beste røykene etter min mening Lenke til kommentar
Bjek Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 fulmar: vil du si at man kjenner Blå Strek bedre i hodet (samt i halsen) når man røker den? Røyker Rødmix 3, men har lyst til å teste DET sterkeste på markedet. Har kjøpt meg en pakke blå strek, må si at det var mye sterkere en rød3 og mye bedre smak. en av de beste røykene etter min mening Skal du ha sterk tobakk må nok du prøve Karvet Blad. Som produseres av samme leverandør som Blå Strek. Se: http://www.conrad-langaard.no/ Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Den gang da jeg røkte brukte jeg Rød nr.3, var butikken tom ble det som regel blå strek nr.2 eller 3. Synes dem var veldig like, bortsett fra at blå strek har en mye kraftigere aroma og noe tørrere. Lenke til kommentar
HansR Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Prøv knusktørr Rød Mix 2 etter at du tror du har blitt frisk fra forkjølelse...Tilsvarer å drikke plumbo Lenke til kommentar
7222 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Er det farlig og sniffe plumbo? Hva er det som vil skje isåfall? Endret 23. oktober 2010 av 7222 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 JA det er farlig plumbo er sterkt etsende! Lenke til kommentar
7222 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 så hvis du sniffer det, dør du? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Mest sannsynlig mister du nesa og ødelegger både svelg og luftveier i forsøket. Lenke til kommentar
7222 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 dør du fort eller er det en smertefull måte å dø på? Lenke til kommentar
JLord Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Du får spørre en som har dødd av det Lenke til kommentar
Promise Kept Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hedmark_og_oppland/1.6347907 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå