Gå til innhold

WoW TBC Collector's Edition; Hvor er mousepad? :S

Anbefalte innlegg

Jeg var nettopp nede på Spaceworld, hvor de hadde lagt ut en ubrukt CE av TBC som hadde liggi på lageret siden release til 599kr. Jeg satt meg fornøyd i bilen, etter å ha gjort et slikt kupp. Men da jeg kom hjem og åpnet den, manglet jeg musematta! Ble skuffet, såklart, men er det noen som vet hvor denne skal befinne seg i boksen? Så ikke ut til at det skulle være plass til en musematte. Skal tilbake dit i løpet av en uke, men noen som vet dette? Og hvor befinner koden seg, den som jeg bruker for å få tak i Netherwelp dragon-pet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

de greide å fucke hele netherwelp systemet til tbc, egentlig så skal den bli activated når man regger keyen til selve tbc, men pga no feil så må du maile blizzard diverse ting for å bevise at du har kjøpt ce, så får du tilsendt activation key, søk litt på wow-europe så finner du det sikkert.

Lenke til kommentar
Hva var prisen?

By the way, hvis du er interessert (sikkert ikke) er jeg interessert i å kjøpe mousepaden din :p

600,- (som var min kjøpspris).

Og nei, selger ikke musematten, skal være komplett. Har så klart en CE selv også + en uåpnet som jeg fikk grunnet dobbeltbestilling (gjelder å sikre seg!).

Har wow CE, TBC CE og bestilt wotlk CE :)

(Samt Age of Conan CE, Warhammer online CE :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...