daim Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hei, pc`n til søstra mi kræsjet. Harddisken er hel. Har satt den inn i en usb holder for og få ut viktig informasjon, bilder etc. Men jeg kommer meg inn inn på Documents and Settings. Står at jeg ikke har tilgang til den mappen fra pc`n min. Men det må jeg ha for og få ut bilder og slikt. Hva kan jeg gjøre? Noen som kan forklare meg hvordan jeg kommer meg inn på Documents and Settings på usb harddisken fra min pc? Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Finnes sikkert en haug med muligheter. Det første jeg kommer på, er å gjøre Ubuntu Live cd, for så å få tak i filene derfra. Lenke til kommentar
daim Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Nå har det seg slik at harddisken til søstreren min står i en usb holder og er koblet til usb`n i min pc. så jeg må kåmme meg inn derrifra Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Vil fortsatt foreslå Ubuntu live cd, er OS du kjører direkte fra cdrom og tør påstå at du da får tilgang til disse dokumentene. Lenke til kommentar
daim Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Takk for svar skal teste dette i morgen jeg Lenke til kommentar
_diablito_ Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Du må ta eierskap på filene på den disken iom den kommer fra en annen windowsinstallasjon. Står forklart her hvordan gjøre det Lenke til kommentar
daim Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Funket med Ubuntu Live cd Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå