Timeo Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Husker jeg spyttet på en av gull-guttene i klassen på ungdomsskolen, siden han fikk S i nesten alle fag og var alle lærernes favoritt. Er vel en av de tingene jeg angrer mest på i livet. Er ikke noe snillt i det hele tatt. Er toppen av frekkhet. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Husker jeg spyttet på en av gull-guttene i klassen på ungdomsskolen, siden han fikk S i nesten alle fag og var alle lærernes favoritt. Er vel en av de tingene jeg angrer mest på i livet. Er ikke noe snillt i det hele tatt. Er toppen av frekkhet. Da kan du se deg selv som veldig heldig om det er det du angrer mest på Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Ble spyttet på når jeg gikk hjem fra skolen. Noen eldre gutter syklet forbi meg og spyttet meg i ansiktet. Jeg tenkte ikke så mye over det egentlig... Bare at enten så var det et uhell eller så fortjente jeg det. Senere sa de at det var fordi de ikke likte meg... Hadde aldri sett de før, men å hate meg var en hot trend. Du maa da seriöst ikke tenke saann. Nei, du fortjente det ikke. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg var sånn ca 13 år. En udregelig kar på 16 år sparka søstra si, som gikk i klassen min. Med skøyter. Jeg ba han se til helvete å slutte med det der. Han kom bort til meg og spytta på meg. Jeg plukket opp en skilt som lå på bakken, klinte til han alt jeg maktet, han bare lå der som den dritten han er. Jeg blir forbannet når folk spytter. Lå der? Slo du ham i hodet så han svimte av eller? Good going. Men håper ikke han døde av det, da sliter du vel litt.. Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Selve spyttet bryr jeg meg ikke om. Motivasjonen derimot.. Jeg har blitt spyttet på 4 ganger. 2 var uhell, og slikt skjer. den ene gangen var det uten foranledning og kom veldig overaskende. Jeg ble sinna, på grensen til fysisk handling, men det var vistnok en missforståelse og jeg fikk 2 øl, så jeg roet meg. Den siste gangen var det i forbindelse med en verbal krangel. Da gikk jeg til angrep og hadde jeg ikke besinnet meg så hadde han vært død ikke bare besvimt. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Liker ikke spytting selv, selvom jeg forstår det er irrasjonelt så skal man ikke se bort ifra at noen begynner å blø voldsomt fra hodet Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg var sånn ca 13 år. En udregelig kar på 16 år sparka søstra si, som gikk i klassen min. Med skøyter. Jeg ba han se til helvete å slutte med det der. Han kom bort til meg og spytta på meg. Jeg plukket opp en skilt som lå på bakken, klinte til han alt jeg maktet, han bare lå der som den dritten han er. Jeg blir forbannet når folk spytter. Lå der? Slo du ham i hodet så han svimte av eller? Good going. Men håper ikke han døde av det, da sliter du vel litt.. Slo han bare i svime. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Å bli spyttet på er ganske ekkelt, og ikke minst respektløst, hadde nok klappet til en person som hadde spyttet på meg, avhengig av alder selvfølgelig. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg var sånn ca 13 år. En udregelig kar på 16 år sparka søstra si, som gikk i klassen min. Med skøyter. Jeg ba han se til helvete å slutte med det der. Han kom bort til meg og spytta på meg. Jeg plukket opp en skilt som lå på bakken, klinte til han alt jeg maktet, han bare lå der som den dritten han er. Jeg blir forbannet når folk spytter. Lå der? Slo du ham i hodet så han svimte av eller? Good going. Men håper ikke han døde av det, da sliter du vel litt.. Slo han bare i svime. Nice tenker han lærte noe. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Må nok si at jeg er skyldig! Jeg spytta på en elev, som plaget broren min en del... Nå som jeg tenker føler jeg meg veldig skyldig! Men han begynte å krangle med meg, før jeg hadde sagt noe.. Og han sa hele tida om at han skal hente gjengen sin, osv.. Men å spytte er ikke akkurat det beste, skulle ønsket jeg klinte en på tryne hans istedenfor.. =( Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg og en venn av meg gikk tur en gang. Han hadde vannflaske med seg. Så fyllte han munnen med vann og spytta alt rett i trynet på meg. Var jo ikke frekt ment, men vi gjorde jo alt slags merkverdige ting i gamle tider... Da dette skjedde, så ble jeg forvirret... Hadde jo ikke peil på hvordan jeg skulle reagere... Det er de periodene der alle følelser du har bare kræsjer i en stor mørje. Lo jo i etterkant da.. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hadde blitt jævlig sur, og ville nok fyrt meg opp endel. Hadde muligens gått til angrep! Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 I enkelte kulturer er det væree å spytte på bakken foran folk enn å spytte dem i ansiktet... Men siden munnen er mer skitten enn rompa, sier det seg selv at vi reagerer på spytting. Personlig har jeg ikke reagert negativt på at noen spytter, utenom å undres hva pokker som feiler vedkommende -- noe andre som ser på også må ha undres på, noe som er straff nok for spytteren. Lenke til kommentar
SML Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Ingenting irriterer meg mer enn noen som spytter på andre personer. Noe av det mest respektløse som fins imo. Hadde noen bevisst spyttet på meg, hadde jeg nok at jeg hadde slått dem rett ned. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Husker jeg spyttet på søsteren min for en del år siden, etter en litt heftig krangel. Endte med at hun sto og dengte løs alt hun kunne i ryggen på meg, mens jeg bare stod og lo fordi hun var så svak at det knapt nok kjentes, samtidig som situasjonen i seg selv ble oppfattet som svært absurd. Jeg mener å huske at jeg skammet meg etterpå. Det virker i det hele tatt som om de fleste synes at å bli spyttet på er verdt å gjøre mye ut av. Personlig tror jeg at jeg ville følt meg ydmyket, jeg også, men som den fredfulle og harmløse personen jeg er i dag, ville jeg nok bare blitt noe forfjamset og tenkt stille for meg selv at det var en lite flatterene handling og sannsynligvis lite gjennomtenkt handling. Hva er det egentlig med motviljen til å bli spyttet på? Er det snakk om ærekrenkelse, eller er det frykten for AIDS? Endret 8. mars 2010 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg var en skikkelig spyttoman før, på barneskolen. Hele skolegården var full av spytt, usj. Men den vanen har jeg vokst meg ifra og selvfølgelig hadde jeg aldri spyttet på noen. Hadde noen gjort det, hadde jeg ansett situasjonen og deretter handlet. Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hvis du er en trent person i boksing eller lignende, har du en viss kontroll over styrken du bruker i et slag. Hvis du derimot ikke er det, og langer ut med alt du har kan det få fatale følger. Derfor føler jeg selv at ikke burde bruke knyttneven, selv om jeg har trent kampsport for mange år siden. Hadde noen spytta på meg ville jeg mest sannsynlig tatt tak i personen og brekt personen ned i bakken, satt meg oppå og begynt en monolog (full med retoriske spørsmål) om alle drittsekkene som finnes i verden. Det kjipe er jo at dette kan slå tilbake på meg, selv om jeg ikke er noen liten kar. :-p Alternativet er å kleppe tak i personen og tørke trynet mitt på jakka/gensern til vedkommende. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg hadde nok følt meg stygt behandlet hvis jeg hadde blitt spyttet på, kommer litt ann på situasjonen, hvis det hadde vært en krangel og noen plutselig hadde spyttet meg i trynet, så hadde jeg sett på det som invitasjon til å ta igjen ordentlig. Eller må jeg vel se det på situasjonen før jeg ser hvordan jeg ville reagert, men jeg vil nok aldri godta det. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Ble spyttet på av en idiot på fylla for noen år tilbake. Helt uprovoserende. Jeg gikk rundt og loket, han så meg, og [Onomatopoetikon] Hach-poh [/Onomatopoetikon] Ble en rimelig heftig slosskamp ut av den hendelsen. Jeg hadde overtaket, helt til rånervennene hans dro meg vekk bak et hjørne. Akk ja. De glade ungdomsdagene. Slik som jeg ser det, så er det lite man kan gjøre fysisk som er mer nedverdigende enn spytting (annet enn urinering). Spytting er det ypperste av arroganse. Det viser forrakt på en slik måte som for langfingeren til å virke som en handling for drittunger i barnehagen. Man skal være forsiktig med hvem man spytter på. Det er i hvert fall sikkert. Endret 8. mars 2010 av J@cob Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Det var en gang på Norefjell, det var en fyr som spytta på meg fra heisen, og lo. Senere slo jeg han med staven min og tok med meg brettet helt ned til bunnen av bakken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå