Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Leste en utrolig bra novelle idag som er skrevet av Lars Saabye Christensen og den heter Gugg. Fikk faktisk en ekkel følelse over meg da jeg visste at hovedpersonen i novellen hadde samlet opp en gigantisk klyse å spyttet i bakhodet på en uskyldig dame. Så det jeg lurer på er som følger: Hva ville du følt visst du hadde bltt spyttet på ? ______________________________________________ Må bare beklage visst tråden er feilpostet. Endret 18. juli 2010 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Jeg ble spyttet på en gang på barneskolen, spytteren gikk ikke uskadd fra det Endret 2. oktober 2008 av Saltvann Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 heads would roll... neida, jeg er så fredfull så. hadde nok blitt for sjokka til å gjøre.. er ikke typen til å starte en slosskamp med eller uten grunn. men spytting er ille og svært krenkende. tror jeg ville blitt svært sjokka. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Eg hadde klikket i vinkel, Spyttet tilbake er vel det mest naturlige Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg ville blitt sint og bedt om en god grunn til at vedkommende spyttet på meg. Hva som skjer videre avhenger av det svaret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 På ungdomsskulen var det ein som spytta på meg 3 gonger og eg bad honom om å slutte, men han fortsette så eg kleip han i nakken til han bøygde seg forover. Då spytta han endå ein gong, så eg kleip han i nakken igjen, men så tok eg kneet mitt og slo det i panna hans. Var ikkje spesielt hardt, men han byrja å skrike. Trur ikkje det var av smerta, fordi det var, som sagt, ikkje hardt. Når eg kom heim byrja eg å bryte meg når eg tenkte på det, og måtte ta ein kald vask av trynet før eg slutta med brytinga. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Om jeg husker riktig var det en som spytta på meg på ungdomsskolen av en eller annen teit grunn. Han traff ikke særlig godt, men klinte til trynet hans likevel. Alt greit igjen 5 minutter etterpå når han tok seg sammen, ferdig med den saken... Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Fiking med flat hånd og spytting er noe av det verste jeg vet. Hadde noen gjort en av disse tingene mot meg hadde jeg blitt rasende. Skal ikke se vekk fra at vedkommende hadde tilbringt et par dager på sykehus i etterkant. Er ikke noen internett-tøffing, men slikt finner jeg meg ikke i. Da gir jeg tilbake 10 ganger så hardt. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Spytting er vel noe av det verste man kan gjøre. En krenkelse av stor grad, for ikke å glemme hvor ekkelt det er. Med mindre det er en 150 kg's muskelmaskin som gjør det hadde jeg mest sannsynlig slått til alt jeg makter. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Eller ei lita jente på fem? Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Ble spyttet på av en av ungene i barnehagen. Da ble det skammekroken for ham Men hadde noen på minst 15 år spyttet på meg, så hadde jeg bedt dem skjerpe seg. Evt. gå å legge seg. EDIT Endret 3. oktober 2008 av Det Brutale Maskineri Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Da hadde jeg sikkert tuppa til henne som en fotball og bæda i vinkel på foreldrene. Nei, hadde nok ikke skada ungen, men hun hadde ikke kommet fra episoden uten varige men. Hadde det vært umotivert hadde jeg ikke brydd meg om størrelse og alder på den som gjorde det, prinsipp er prisnipp. Man må stå opp for seg selv. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Huff ja, jeg ble spytta på. Skulle gjerne stått opp for meg selv, men jeg var alene og de var to år eldre. Fikk hevn et par dager etter da jeg spytta tilbake i en drive-by lignende episode, bare med sykkel istedenfor bil. Dette var i skolesammenheng for mange år siden. Det er ingen god følelse nei, jeg tolererer overhodet ikke spytting fra noen kanter. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Det gikk plutselig opp for meg at de fleste opplever kropps væske utenfor kroppen som støtende og grisete... Innenfor er det greit liksom... Hadde en kompis som titt og ofte spyttet rett opp i været og tok imot spyttet på vei ned igjen med munnen, på samme måte som å fange snø flak med munnen.... `Jeg syntes lenge at dette var skikkelig grisete helt til jeg kom på at spyttet bare hadde vært ute av munnen hans og i lufta før det gikk tilbake i munnen hans igjen og egentlig ikke var grisete i det hele tatt... men det opplevdes grisete både for meg og andre... Og det ligger vel i at vi er opplært til å anse kropps væsker som grisete når det er utenfor kroppen. Alt fra spytt, blod, tiss, bæsj og sed liksom... Det med å bli spyttet på er like mye fornedrelsen som det at noen faktisk spyttet på deg. Det er noe skikkelig foraktelig i handlingen liksom.. Det, pluss opplæringen vi har om at dette er grisete, blir det liksom mindre moro å oppleve dette... Har selv opplevd å bli spyttet på ved noen anledninger, som forløpere til sloss kamper eler lignende, og har da som regel bare spyttet tilbake uten å gjøre noe annet i påvente av at han som spyttet skulle ta det et skritt videre og slå meg eller noe slikt.... Av en eller annen grunn syntes jeg det er bedre og mer "realt" å kline til noen medknyttneven i ansiktet enn å spytte på dem så jeg har aldri spyttet på noen først.. go figure! Ligger vel også i den pakka de fleste av oss er opplært i antar jeg.. Endret 3. oktober 2008 av RWS Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Undertegnede ble faktisk spyttet rett i trynet en gang, hvorfor lar vi ligge, men kan konstatere at dette var en lite hyggelig opplevelse. At jeg senere hentet en snø skuffe av jern og.... Ja vi lar det ligge. Uansett en lite flatterende handlig. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Da vi løp testløp i gymmen i fjor(3 km) og jeg passerte Torbjørn etter omtrent 2,3 km selv om han hadde startet 1,5 min før meg, spyttet han etter meg. Han bommet, heldigvis.. kanskje. Lenke til kommentar
Tronnan Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hadde dette skjedd med meg, ville jeg følt meg utrolig ydmyket og krenket. Jeg er ikke typen som knytter nevene for så mye, men jeg ser for meg at jeg hadde tent på alle pluggene i en slik situasjon, rett og slett på grunn av måten denne personen setter seg over meg selv. Gugg er en bra novelle, leste den for noen mnd siden Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Ble spyttet på når jeg gikk hjem fra skolen. Noen eldre gutter syklet forbi meg og spyttet meg i ansiktet. Jeg tenkte ikke så mye over det egentlig... Bare at enten så var det et uhell eller så fortjente jeg det. Senere sa de at det var fordi de ikke likte meg... Hadde aldri sett de før, men å hate meg var en hot trend. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hadde nok klart å tøyle meg nok til å spørre i heller krasse ordelag om foranledningen til spyttingen, men det ville definitivt ført til en økning i adrenalin i blodet. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Jeg var sånn ca 13 år. En udregelig kar på 16 år sparka søstra si, som gikk i klassen min. Med skøyter. Jeg ba han se til helvete å slutte med det der. Han kom bort til meg og spytta på meg. Jeg plukket opp en skilt som lå på bakken, klinte til han alt jeg maktet, han bare lå der som den dritten han er. Jeg blir forbannet når folk spytter. Endret 18. oktober 2008 av Nstin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå