Gå til innhold

Kjøpe Rock band nå, eller vente på Guitar Hero world tour(ps3)

Markus1802

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har veldig lyst på rock band eller guitar hero, men vet ikke hvilken jeg skal kjøpe meg. Jeg vil helst spille med venner og slikt også.

men det jeg lurer på er om jeg skal kjøpe meg rock band nå til ps3, fra siba. Eller vente til november(?) og kjøpe meg Guitar Hero world tour da? Hva vil dere anbefale, vil guitar hero WT bli så mye bedre en rock band?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte Rock Band nå på fredag, og skal kjøpe Rock Band 2 og Guitar Hero: WT når de kommer. Rock Band trommene fungerer på alle spillene så er ikke noe problem sånn sett.

Det er mulig jeg punger ut for et GH:WT trommesett når det kommer om det viser seg at det forandrer spillopplevelsen veldig, kommer vel neppe til å koste så mye for trommesettet alene.

Jeg har det vanvittig morro med Rock Band nå hvertfall, mengden nedlastbare låter er helt utrolig og med Rock Band 2 blir det jo enda flere. :)

Lenke til kommentar
Ok:) Men jeg har tenkt å bare kjøpe en av delene. Hva er egentlig nytt med Guitar Hero WT, at du kan lage egne sanger?

Jeg går for World Tour, prøvde rockband på Elkjøp og må si at Gitaren var kjempe ekkel :p Tromene var greie men tror GHWT blir bedre. Så det er bestilt! :D

Alt på RB gitaren er plassert feil å strumbaren er bare ekkel, sikkert en vanesak da men forsatt er GHWT gitaren MYE mere ryddig.

Endret av Jimmarn
Lenke til kommentar
Jeg foretrekker Rock Band gitaren over alt av Guitar Hero gitarer personlig. Trommene har jeg bare testet på Rock Band så det kan jeg ikke uttale meg om.

Seriøst? RB-gitaren er jo den dårlegaste av alle på markedet.

Før GH:WT har vore på markedet ei stund er det vanskeleg å sei noko om trommene, men dei omtaler eg har lese så langt har vore veldig positive. Eg har forhåndsbestillt GH:WT. Har frå før RB-spel, kjøper kanskje RB2-spel og.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Jeg foretrekker Rock Band gitaren over alt av Guitar Hero gitarer personlig. Trommene har jeg bare testet på Rock Band så det kan jeg ikke uttale meg om.

Seriøst? RB-gitaren er jo den dårlegaste av alle på markedet.

Før GH:WT har vore på markedet ei stund er det vanskeleg å sei noko om trommene, men dei omtaler eg har lese så langt har vore veldig positive. Eg har forhåndsbestillt GH:WT. Har frå før RB-spel, kjøper kanskje RB2-spel og.

Helt enig, RB gitaren er fryktelig... Og alt av brytere og knapper er plassert helt feil så er abre i veien. Og Strumbaren er myk, det var bare fælt :p

Gleder meg til GHWT kommer, er det noe dato på dette her i norge forresten? Som er garantert!

Lenke til kommentar

Er det helt sikkert at jeg kan kjøpe Guitar hero World Tour utstyret og bruke det til Rock band spillet?

greit å kunne bruke GHWT trommene til Rock band da ettersom de har fått såpass mye positiv omtale, testet nettopp Rock band sine og de bråket alt for mye etter min smak:)

Lenke til kommentar
Er det helt sikkert at jeg kan kjøpe Guitar hero World Tour utstyret og bruke det til Rock band spillet?

greit å kunne bruke GHWT trommene til Rock band da ettersom de har fått såpass mye positiv omtale, testet nettopp Rock band sine og de bråket alt for mye etter min smak:)

Jeg er ikke sikker men. Det finner du jo ut om du kan låne det eller noe.

Men gitaren virker på rockband visstnok...

Endret av Jimmarn
Lenke til kommentar

Ja, det er bekrefta av Neversoft at dette er mogeleg. Det gjeld Xbox 360 og PS3, ikkje Wii. På Xbox kan du bruke alle 3 GH-gitarene (GH2, GH3/GH:A og GH:WT) på Rock Band.

Når det gjeld PS3 meiner eg alt der kompatibelt og, det kan dykk eventuelt søke etter sjølv, eg er på jobb og kjem ikkje inn på så mange av den slags sider. Sjå her: http://www.google.no/search?hl=no&q=gu...y+ps3&meta=

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...