Gå til innhold

S E K850i touch kanppen blitt skadet


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har Sonye Ericsson K850.Jeg kjøpte den ca i februar nå i år.Men idag så oppdaget jeg at en av de tre touch knappene fungerer ikke.Dere vet hvordan mobilen er ? Man har 3 touch knapper øverts på tlf og nederst så er det vannlige knapper..

 

Når jeg trykker på den touch knappen som er helt til høyre så skjer det ingenting,men når jeg trykker på de pil tastene ,altså den rundte store knappen,som er blå farget.

Så når man er f.eks i menynen så bruker du den store blå knappen for å gå til høyre,venstre og opp,ned .Når jeg trykker opp knappen så går jeg ikke opp i mobilen ,men der i mot begynner den touch knappen overst til høyre fungere.Og samme gjelder når jeg trykker til venstre,høyre og ned og opp knappene så begynner den touch knappen fungere.

 

Jeg har kjøpt mobilen hos Netcom som abonnement kjøpte via tlf .Betaler 150 kr i måneden i et år,also til februar til neste år som blir 1800 kr. og pluss prisene deres for ringetid og sms..Siden jeg ringer lite så regnet jeg ut det koster ca, 2900- 3100 kr for for et år.

 

Kan noen hjelpe meg ? Hvis det koster så mye å reparere den tlf så er det best å la være,jeg har ikke skjekket om den har garanti ennå og har ringt til netcom flere ganger men blir bare satt i kø og venter og det orker jeg ikke.

 

Har noen opplevd sånnt?Hva gjordet dere ? kan dere fortelle meg det ?

Vet noen hvor man kan reparere mobil billig ?

Vet noen hvordan man kan reparere den feilen uten å betale for det,reparere den selv?

 

Takk for alle forslag :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tips: Når du leverer den inn til butikk/Verksted så ikke si at telefonen går i dass så framt den faktisk ikke har vært i dass.

Regner med du ikke sier det, men man vet aldri. Utrolig mange dårlige feilmeldinger der ute. F.eks; Helt på trynet. Blacker ut. Lever sitt eget liv. Osv osv.

Lenke til kommentar
Tips: Når du leverer den inn til butikk/Verksted så ikke si at telefonen går i dass så framt den faktisk ikke har vært i dass.

Regner med du ikke sier det, men man vet aldri. Utrolig mange dårlige feilmeldinger der ute. F.eks; Helt på trynet. Blacker ut. Lever sitt eget liv. Osv osv.

 

Hehe jeg skjønner.Når jeg sa i dass jeg mente at mobilen slutett fungere som den skal,Men takk for at du sa det fra ...

Lenke til kommentar
YES! har samma problem, men knappene går lxsm ikke bort permanent.. De lxsm virker ikke og så må jeg vente 5-10 minuter til at de skal virke igjen! UTRLOLIG PLAGSOM! er det kanskje fordi jeg har 8gb minne når max'n er 4gb..

 

 

Det vet jeg ikke ,om det er pågrunn av 8 gb.Prøv å putte inn 2 gb eller 4 gb ,som du låner av noen venner og skjekk om du har samme problem.Jeg ringte idag og sa hva som skjedde da sa de at : vi sender deg en brev i posten ,du får den innen 2-4 dager så putter du oppi der mobilien og batteri,kun det ,minne kort og sim kort beholder du og vi skal reparere feilen og kontakter deg,det tar ca . 2-3 uker..

Det fikk jeg beksjed om.Så du bør gjøre det samme.Fy faen angrer at jeg kjøpte k 850i,irriterende mobil.jaja ,gjort er gjort

Lenke til kommentar
YES! har samma problem, men knappene går lxsm ikke bort permanent.. De lxsm virker ikke og så må jeg vente 5-10 minuter til at de skal virke igjen! UTRLOLIG PLAGSOM! er det kanskje fordi jeg har 8gb minne når max'n er 4gb..

 

 

Det vet jeg ikke ,om det er pågrunn av 8 gb.Prøv å putte inn 2 gb eller 4 gb ,som du låner av noen venner og skjekk om du har samme problem.Jeg ringte idag og sa hva som skjedde da sa de at : vi sender deg en brev i posten ,du får den innen 2-4 dager så putter du oppi der mobilien og batteri,kun det ,minne kort og sim kort beholder du og vi skal reparere feilen og kontakter deg,det tar ca . 2-3 uker..

Det fikk jeg beksjed om.Så du bør gjøre det samme.Fy faen angrer at jeg kjøpte k 850i,irriterende mobil.jaja ,gjort er gjort

 

Skal gi den tilbake til lefdal for reprasjon , med for dessverre sikkert ikke hevet kjøpet =( .... Vil ha en Htc diamond.. Prøvde å ta ut minnekortet men det funker ikke for dt

Lenke til kommentar
Har levert den inn.. Fikk en Gammel nokia telefon til immidlertidig..

 

 

jaså,det er bra da.til meg sa netcom at jeg må betale 160 kr for en å låne en gammel dritt mobil som man kan sendte sms med og ringe.Men jeg takket nei,bruker en gammel tlf som jeg har hjemme.Måtte du betale`?

Lenke til kommentar
Har levert den inn.. Fikk en Gammel nokia telefon til immidlertidig..

 

 

jaså,det er bra da.til meg sa netcom at jeg må betale 160 kr for en å låne en gammel dritt mobil som man kan sendte sms med og ringe.Men jeg takket nei,bruker en gammel tlf som jeg har hjemme.Måtte du betale`?

 

Nei det måtte jeg ikke :) .. Kan forsatt ringe og sende sms med min Simkort..

Lenke til kommentar
Har levert den inn.. Fikk en Gammel nokia telefon til immidlertidig..

 

 

jaså,det er bra da.til meg sa netcom at jeg må betale 160 kr for en å låne en gammel dritt mobil som man kan sendte sms med og ringe.Men jeg takket nei,bruker en gammel tlf som jeg har hjemme.Måtte du betale`?

 

Nei det måtte jeg ikke :) .. Kan forsatt ringe og sende sms med min Simkort..

 

 

Det er bra det :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...