JamesonGold Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg prøver å koble opp Acer maskina mi med paraboltunern og tv. Dette for å kunne ta opp programmer med pcen. Har brukt vanlig antennekabel mellom tuner og pc. Får ikke noe signal når jeg søker med mediacenter. Noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hm .. tror ikke STB sender vi antenne utgangen... Du må nok bruke kompositt eller helst s-video. Det innebygde TV kortet i disse maskinene er noe dritt, IIRC. Du burde kanskje vurdere en skikkelig løsning med Digital Everywhere Fire DTV (om PC-en har FireWire - og du har Canal Digital). Lenke til kommentar
JamesonGold Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Hm .. tror ikke STB sender vi antenne utgangen...Du må nok bruke kompositt eller helst s-video. Det innebygde TV kortet i disse maskinene er noe dritt, IIRC. Du burde kanskje vurdere en skikkelig løsning med Digital Everywhere Fire DTV (om PC-en har FireWire - og du har Canal Digital). Takk skal du ha. Hvilken av de ulike modellene anbefaler du. Har parabol fra Canal Digital. Hvor mye koster de sånn ca. Finnes det kombinert løsning for å skikkelig lydkort for å kunne koble opp mot analog forsterker? Finnes det mulighet for å sette inn blueray i den maskinen? og hvor mye vil det koste sånn ca. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Urgh ... mange spørsmål Kjapt: - Hvilken av de ulike modellene anbefaler du. == På grunn av den liie saken din er det vel FireDTV (DVB-S2 modellen) - Har parabol fra Canal Digital. Hvor mye koster de sånn ca. Finnes det kombinert løsning for å skikkelig lydkort for å kunne koble opp mot analog forsterker? Finnes det mulighet for å sette inn blueray i den maskinen? og hvor mye vil det koste sånn ca. === 1600 for TV.kortet over + 600 for CAM. Resten skjønner jeg ikke; snakker om et TV kort her Mao: Behold den du har - kjøp en FireDTV + CAM Funker fint med MediaPortal, og mener det skal gjøre det med MCE/VMC også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå