tomsi42 Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Tittelen fikk meg i det minste til å flire. Jeg syns den fremre benken har et hint av uskarphet - hvor har du fokusert? Det lurer jeg egentlig på også. Mener å ha fokusert mellom benkene. Og ut i fra hyperfokalen så burde også forreste benk være i fokus. Mistenker at dette er en av de dårlige dagene til dette objektivet. Tom Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Fantastisk lys i Tanum Kirke-bildet ditt. Det gir en herlig stemning. Både himmelen og kirken har fått akkurat passe lysfarge (og mengde på kirken). Likte også sumo-utedoen (24 oktober). Du fortsetter å imponere. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Disse benkene ser jo faktisk kjørbare ut, lurer på hvor fort de går egentlig. Men jeg kan spørre Fred Flintstone. Med begge to kjøreklare, ser det nesten ut som bench-drag. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 26. Oktober: Tanum kirke by night Nok en studie av Tanum kirke, denne gangen på kveldstid. 2.5s, f/8, ISO 200 Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Du fikk frem fin kveldsstemning her Tom. Den hellelagte veien opp passer også fint inn. Du bør jo snart høre med menighetsrådet om de vil ha noen bilder av kirken sin... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Det var fantastisk fin stemning i bildet, flotte farger, dette bildet likte jeg spesielt... RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 27. Oktober: Er det noen hjemme ? 1/100s, f/8, ISO 500 Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Morsom den der. Det ser søren ikke ut som det bor noen der i det hele tatt. Er det noen dør i nærheten overhodet? Forøvrig, komposisjonen var upåklagelig. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Det var en enkel og effektfull komposisjon..den nærmest skriker etter å bli påringt :!: RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Det er bare å ringe på. Dette er faktisk min egen ringeklokke - jeg har et eget navneskilt, så derfor er det ingen i klokka. Måtte prøve i flere dager før jeg fikk det slik jeg ville ha det. Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) 28. Oktober: Semsket biltak. Da jeg skulle på jobb i dag morges, så måtte jeg skrape rutene på bilen. Men først foreviget jeg taket i sollyset. 1/400s, f/8, ISO 200 Tom edit, måtte, ikke møtte. Endret 28. oktober 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det må jeg si. Ispels er kanskje høstmoten i år. Svært dekorativt, men akk så forgjengelig. Fint at du deler det med oss, alle de former vann kan innta i forskjellige aggregattilstander er svært fascinerende. Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Med all respekt for Tanum kirke, og for vannets fantastiske evne til å forandre seg og tilpasse seg ulike situasjoner; Jeg digger dørklokka di! For et fantastisk herlig bilde. Enkelt, stilrent og merkelig nok, artig. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Siste bildet må vel være noe av det beste jeg har sett av deg, Tom. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 28. Oktober: Semsket biltak.Da jeg skulle på jobb i dag morges, så måtte jeg skrape rutene på bilen. Men først foreviget jeg taket i sollyset. Tom Glad jeg har garasje jeg...(men sykkel står ute, og der var det faktisk litt rim på setet i dag, skulle kanskje fotografert det da)...Egentlig litt fint slikt rim-teppe...kreativ dagens løsning det der. RandiA Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 28 Oktober likte jeg. Det ble på en måte en abstraksjon, samtidig ikke. Dessuten likte jeg glitter effekten i forreste del av bildet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 29. Oktober: Velkommen Kong Vinter. Da kom det litt snø i løpet av morgentimene; så her er en reprise fra 15. oktober. 1/500s, f/5.6, ISO 200 Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Da kom det litt snø i løpet av morgentimene; så her er en reprise fra 15. oktober. Godt eksempel på årstidenes gang dette, passelig dandert med snø. Det eneste jeg lurer litt på er om det hadde gjort seg med en liten beskjæring i bunnen (ca. over de stråene nederst). Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Det eneste jeg lurer litt på er om det hadde gjort seg med en liten beskjæring i bunnen (ca. over de stråene nederst). Det er mulig - syntes egentlig at stråene burde være med; men de ble faktisk ikke savnet i crop-utgaven. Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det er mulig - syntes egentlig at stråene burde være med; men de ble faktisk ikke savnet i crop-utgaven. Det var ikke noe feil med stråene i seg selv egentlig, men jeg synes faktisk komposisjonen ble ett hakk strammere i versjon 2 (skulle vel bare mangle siden jeg foreslo det selv, he he). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå