Gå til innhold

Oktoberfest 2008 - tomsi42 - EF 24mm

Anbefalte innlegg

Tittelen fikk meg i det minste til å flire. :) Jeg syns den fremre benken har et hint av uskarphet - hvor har du fokusert?

Det lurer jeg egentlig på også. Mener å ha fokusert mellom benkene. Og ut i fra hyperfokalen så burde også forreste benk være i fokus. Mistenker at dette er en av de dårlige dagene til dette objektivet.

Tom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
28. Oktober: Semsket biltak.

Da jeg skulle på jobb i dag morges, så måtte jeg skrape rutene på bilen. Men først foreviget jeg taket i sollyset.

Tom

Glad jeg har garasje jeg...(men sykkel står ute, og der var det faktisk litt rim på setet i dag, skulle kanskje fotografert det da)...Egentlig litt fint slikt rim-teppe...kreativ dagens løsning det der.

RandiA

Lenke til kommentar
Da kom det litt snø i løpet av morgentimene; så her er en reprise fra 15. oktober.

Godt eksempel på årstidenes gang dette, passelig dandert med snø. Det eneste jeg lurer litt på er om det hadde gjort seg med en liten beskjæring i bunnen (ca. over de stråene nederst).

Lenke til kommentar
Det er mulig - syntes egentlig at stråene burde være med; men de ble faktisk ikke savnet i crop-utgaven.

Det var ikke noe feil med stråene i seg selv egentlig, men jeg synes faktisk komposisjonen ble ett hakk strammere i versjon 2 (skulle vel bare mangle siden jeg foreslo det selv, he he).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...