magneska Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg prøvde også meg på et bilde uten hotellet. Men da mister vi følelse av stor natur ... Jeg likte faktisk dette bildet mye bedre Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 14. Oktober: Skrot i høstsol 1/100s, f/5.6, ISO 200 Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Du verden så fint lys, farger og kontraster man kan få ut av skrot da RandiA Lenke til kommentar
Kvarten Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Bra å se søppel som annet enn søppel. RandiA - you said it. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 14. Oktober: Skrot i høstsol Skrot i høstsol, høst på dynga, ... Titler som bare skriker etter bilder. Ser ut som en av disse "uoffisielle" søppelplassene dette. Lurer på hvordan du snubler over det ene forsøplede stedet etter det andre. Fin fokus her på den noe tilårskomne krakken. Alle hovedmotivers mor. Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 12. Oktober: Høst i Gudvangen 1/80s, f/5.6, ISO 200 Det var ikke så bra vær på veien hjem fra Bergen. Men et høstmotiv ble det. Siste bilde som behandles i GIMP på en eee for denne gang. Tom Det var vel mer slik: jeg mente du kunne croppe. Men i ettertid skjønner jeg at kanskje særlig gjerdet i forgrunnen er viktig. Hotellet også. Det som irriterer (oj!, sterke ord)meg med det er den store, hvite påskriften med HOTELL på bygget. Den synes jeg ødelegger litt av den ellers fantastiske stemningen. Kanskje det hadde vært en idé å redigere vekk HOTELL, eller klone vekk hele bygget? Kanskje ikke. Bildet er jo utrolig kult (- men jeg reagerte på at noe kolliderte med naturen.) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Det var vel mer slik: --8<-- snip --8< --jeg mente du kunne croppe. Men i ettertid skjønner jeg at kanskje særlig gjerdet i forgrunnen er viktig. Hotellet også. Det som irriterer (oj!, sterke ord)meg med det er den store, hvite påskriften med HOTELL på bygget. Den synes jeg ødelegger litt av den ellers fantastiske stemningen. Kanskje det hadde vært en idé å redigere vekk HOTELL, eller klone vekk hele bygget? Kanskje ikke. Bildet er jo utrolig kult (- men jeg reagerte på at noe kolliderte med naturen.) Det er også en vri. Kan være enig at teksten på hotellet er veldig skrikende. Personlig ville jeg kun tonet det ned slik at synes når man så etter. Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 15. Oktober: Venter på vinter 1/100s, f/5.6, ISO 320 Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 15. Oktober: Venter på vinterTom Den ble jo flott mot den grå muren... RandiA Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Får en god følelse at det meste visner i disse tider.. Hadde bildet blitt bedre om du hadde fått med hele planten? Den grå muren gjør seg godt i forhold til jorda som planten vokser opp av. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Hadde bildet blitt bedre om du hadde fått med hele planten? Godt spørsmål. Jeg tok bare dette ene bildet og da valgte jeg dette utsnittet. Jeg kuttet litt i bunn, da det var noe grønt der, men ingentig på sidene. Men jeg kan prøve igjen - planten er hos naboen. Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 16. Oktober: På luftetur i høst-solen 1/640s, f/8, ISO 200 Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 16. Oktober: På luftetur i høst-solen Jøss, den var virkelig kreativ og morsom..fint croppet også. RandiA Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Du har virkelig tatt høsten på kornet i denne tråden! Dagens bilde likte jeg spesielt godt - bra sett og komponert. Er det skyggen av solblenderen din vi kan se nede til venstre i speilet? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Har ikke solblender til 24mm-en, så jeg vet ikke hva det er. Kan være hodet mitt Dette speilet har vært foreviget før (Fra denne tråden). Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Dette speilet har vært foreviget før Er det noe slik som at fotografen vender alltid tilbake til åstedet? Det er uansett morsomt med slike saker som kan vri på perspektivet. Her får du også en ekstra innramming av at bakgrunnen har et annet lys enn det som avbildes i speilet. Kom gjerne med mer av dette. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 17. Oktober: Lys og skygge 8s, f/5.6, ISO 400 Det le en nødløsning i dag, og det eneste som redder bildet er vel s/h konvertingen! I farger: Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Joda, fint var det, men bryter med rekken av farge-bilder du har lagt inn da ...fint med korset som skyggen lager. RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Joda, fint var det, men bryter med rekken av farge-bilder du har lagt inn da RandiA Ingen regel uten unntak Planen var fargebilder hele måneden; men må man, så må man ... Hyggelig at du likte det. Tom Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hva med meg da? Jeg likte det også! Du valgte forresten rett ang svart/hvitt. Tror neppe jeg ville tenkt på det samme selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå