daniel_RR Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 har fått meg en ny ps3 nå og trenger å gå inn å hente ut diverse savegames osv fra den gamle. lurer derfor på hvordan jeg får tilgang til disse og om det bare er copy paste som skal til for å hente dem og legge dem på den nye maskinen? lurer også på hvilke instillinger jeg trenger å gjøre på de mappene jeg vil ha delt som musikkservere slik at jeg kan høre på musikk fra pc'en på ps3'en. takk Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg tror du bare kan ta musikk og filmer med pcen. Tror du må bruke minnebrikke for å ta over savegames. Da bare går du på savegames og trykker trekant også tar du kopier. Lenke til kommentar
daniel_RR Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg tror du bare kan ta musikk og filmer med pcen. Tror du må bruke minnebrikke for å ta over savegames. Da bare går du på savegames og trykker trekant også tar du kopier. jaha.. går inn på savegames hvorfra? hvordan får jeg evt denne fila over til den nye maskinen? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Gå til XMB > Spill > Lagret datatjeneste > (her kommer alle savegamesene, velg de du skal kopiere) > Trekant > Kopi > Velg Mål > USB Enhet (du må ha en USB minnepinne i for å kopiere til) Lenke til kommentar
daniel_RR Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 fant ut av det. takk skal du ha hvilket program kan jeg bruke for å sette opp mediaserver på pc'en min? trenger jeg å kopiere filene over til boksen eller fungerer det bra å streame via kabel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå