Pipesnipe Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Her er et problem som jeg tror er veldig utbredt, men få klarer å finne løsning på... Uansett hva jeg driver med på pc'n min, så er det en hakkete opplevelse. Lyden hakker vært sekund, musa hakker vært sekund, bildet hakker vært sekund, etc... OK, så til observasjoner. Jeg har lagt merke til at HDD-lampa blinker i takt med hakkingen, altså veldig presis, vært sekund. Oppgavebehandling: Det er ingen prosesser som stjeler verken ram eller cpu, men når jeg setter oppdateringshastigheten til høy, så ser jeg at CPU veksler mellom 0% og 10%+ (avhengig av hvor mye programmer jeg bruker) vært sekund. Jeg har utført en disk-sjekk for å kontrollere harddisken, har kjørt Antivirus, har kjørt AdAware og jeg har slettet diverse programmer og tempmapper for å få mer plass på hardisken. Formatering av hardisken er absolutt siste utvei! (edit) Det er en Dell Latitude 120L. 1.6 Ghz 2GB Ram 40GB HD Intel 82915GM Problemet oppsto etter at maksina slo seg av pga. at den ble varmere en forventa... Endret 2. oktober 2008 av Pipe-snipe Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Mitt beste tips til deg er å gå til anskaffelse av en ny datamaskin. Hvis dette ikke er et alternativ, har du prøvd med ny HDD? Lenke til kommentar
Pipesnipe Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Mitt beste tips til deg er å gå til anskaffelse av en ny datamaskin. Hvis dette ikke er et alternativ, har du prøvd med ny HDD? Det er forøvrig også en skole-pc... Det setter litt begrensninger det og ;-) Skal få meg ny pc uansett, når den tida kommer. Imens vil jeg helst at denne skal funke så problemfritt som mulig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå