imation Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Noen som har peiling på hvor man kan få tak i et ekstra kretskort med s-ata kontaktene på ? Driver og leter selv...men hard å finne !!! Har montert 4 stk. 120 mm aluminiumsvifter, 2 på toppen, 1 bak og 1 i bunn med filter. Meget stillegående, bruker Scythe "Kaze Master 5.25" viftestyring. Har også ettermontert reset-knapp og harddisk-led i fronten på toppen. Blir vel ferdig med dette pc-bygget i mellomjula, kommer med bilder senere. Bilder lagt ut i en annen tråd. Endret 26. januar 2009 av imation Lenke til kommentar
AMosand Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 g kjøpte dette kabinettet pga denne testen, noen andre tester, og hvordan den var satt opp innvendig. som LooperNor har påpekt, at velociraptor-connecteren ikke passer... det er bare tull... jeg har en som win.disk... den passer nesten bedre enn de andre! jeg har 5 120mm vifter fra noctura (NH-U12P). Disse komplimenterer dette kabinettet perfekt siden de er store, fjerner mye varme og er en av de mest stillegående på markedet. Som nevnt i testen er vivtegitrene litt bortkastet. De bremser ned luftstrømmen og de syntes ikke uansett (bortsett fra det bak) skal senere kappe vekk mine også de som er i plastdekslene over og under. En av de tingene jeg liker mest er plasseringen av psu. Jeg har en av viftene plassert under den, som gjør at det faktisk kommer kald luft ut baksiden, og ikke varm som før. ledningsystemet er også noe jeg liker godt siden det nå er lettere å ta ut og inn komponenter, og at det og faktisk ser bedre ut. Når det gjelder kjøp av ekstra hot-swap kretskort, så finnes det for ca 700kr (men må bestilles fra utlandet). Ellers et veldig fint kabinett, både fungsionelt og estetisk. har du spm. om kabinettet, så send meg ei melding, så skal jeg svare så godt jeg kan. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Er det bare jeg som har merket med at viftegrillen virker som en perforeingsplate? Altså - ikke noen viftegrill i det hele tatt.. det er en del som er stanset/laget slik at det kan taes bort med ev avbitertang hvis det skal benyttes?! Det er hva jeg tror det er. Noen viftegrill er det bare i allefall ikke... :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå