DanielvanSand Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hei Kjøpt meg ny PC, men møter på et problem. Den ser ut til å prioritere å boote fra USB-enheter istedenfor C:/. Jeg får altså ingen windows-skjerm da enhetene er i ved oppstart, men dermed en windows-skjerm da disse er frakoblet, noe som byr på nok et problem da jeg får feilmeldingen "Keyboard not connected. Press F1 to continue" (Har altså USB tastatur og mus). Så, jeg lurer på hva jeg kan gjøre med hardware / software for at dette skal fungere normalt. Takk på forhånd Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Du må komme deg inn i BIOS (typisk trykke DEL eller F10 elns helt i oppstarten "Press DEL to enter setup". ) og endre boot prioriteringsrekkefølge til å prioritere disken din før USB enheter (ev.t. fjerne USB helt fra lista). Om usb tastaturet gjør det umulig, så må du nesten se om du har PS/2 adapteren til det (fulgte sikkert med en til tastaturet?) Endret 2. oktober 2008 av MrLee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå