SUPERJANNE Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 riktig at man kan filme opp til 19 sek, men etter jeg lasta ned lyd, har det bare blitt 9 sek. filming... synes det blei veldig lite, så lurer på om viss jeg sletter lyd-prog. da blir det vel 19 sek. igjen...? Lenke til kommentar
soft Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Nå har jeg bestilt 128MB !! noen som vet hvordan jeg får mp3 filer over til mob. ?? når jeg bruker pc suite blir de konvertert til .wav Lenke til kommentar
molna Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Kjøp deg USB MMC-leser og 'dra og slipp' fra fil-Utforskeren (drit i Nokia-programmvaren). Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Hvis du går inn på instillingene i Nokia PC suite, så kan du ta av automatisk konvertering. Men det hadde vært greiere hvis telefonen hadde vært gjennkjent som en flyttbar harddisk, slik MP3 spilleren min blir... :-? Lenke til kommentar
soft Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 OK :-) har bestilt usb kortleser, og blåtann dongle til pc'n Dette blir en dyr mobil :-) Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Noen som vet om et hack som gjør det mulig og filme lengre enn 10sek med lyd? Da tar det en evighet i lagre videoen.... Kanskje minutt eller no. Har tenkt å kjøpe 128MMC til under 500kr. Og på innstillingene kan man få den til å lagre rett på minnekort. --------------------------------------------------------- For å høre på .mp3 på mobilen gjør du slik: Bruk infrarød(testet med dette) eller annen komunikasjon mellom pc og mobil. Bruk medfølgene NokiaPcSuite og dra .mp3 filene over til mobilen. Da vil disse bli halvert i størrelse og kvalitet(!). Gjør så om filnavnet på filen inne i NokiaPcSuite til .mid, der det er det som viser innholdet på mobilen. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Gjør så om filnavnet på filen inne i NokiaPcSuite til .mid, der det er det som viser innholdet på mobilen. Skjønte ikke helt den... Hvorfor det? Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Gjør så om filnavnet på filen inne i NokiaPcSuite til .mid, der det er det som viser innholdet på mobilen. Skjønte ikke helt den... Hvorfor det? Man trenger ikke gjøre det, tror jeg. Skal fungere like bra med .wav. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå