soft Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 noen som har prøvd et 128MB kort ?? Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Jeg vet at det skal funke.. Jeg mener jeg husker det var noen på forumet som hadde et 128mb kort i telefonen... Det skal ihvertfall funke.. Lenke til kommentar
soft Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Ok takk skal du ha, da er det vel bare - Løp å kjøp !! Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 jeg har det. funker kjempebra! nå har jeg endel på telefonen, og har fortsatt ca 70mb ledig. link til mitt: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr <---- den virker vertfall. :wink: Lenke til kommentar
Jeg_har_en_p800(= Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 så billig kort, til p800 koster de nesten det tre dobbelte Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 jeg har det.funker kjempebra! nå har jeg endel på telefonen, og har fortsatt ca 70mb ledig. link til mitt: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr <---- den virker vertfall. :wink: Vurderer å kjøpe det kortet selv, men lurer på om det er mange programmer som ikke kan installeres på minnekortet? Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 vet ikke hva du tenker på da.... nevn noen. jeg har en del java-spill og alle de ligger på mmc, og de virker. men hvilke programmer er det du tenker på? Lenke til kommentar
soft Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2003 Har installert en haug med programmer som ikke virker :-) Alt er instalert på MMC, har også sett i andre fora at det er endel som ikke virker på MMC, men må installeres på c: Noen som vet hvordan jeg sletter alt, uten å slette OS'et ?? Tror OS'et ligger i ROM, men jeg vet ikke om det er instarllert eller ikke.?? Fint om noen som har gjort dette kan gi meg noen hint.. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 vet ikke hva du tenker på da....nevn noen. jeg har en del java-spill og alle de ligger på mmc, og de virker. men hvilke programmer er det du tenker på? F.eks, tipicme, doom og GPS. Slike vanlige symbian prgrammer og spill, funker de på minnekortet? Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 vet ikke... lastet ned både doom og tipicme idag, og kommer nok til å prøve i løpet av natta. skal svare med rapport. Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 F.eks, tipicme, doom og GPS.Slike vanlige symbian prgrammer og spill, funker de på minnekortet? det som irriterer meg er at disse koster så mye... jeg har derfor ingen slike bra programmer. har ikke nok penger. men har du noen? da vil jeg gjerne ha... Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 vet ikke...lastet ned både doom og tipicme idag, og kommer nok til å prøve i løpet av natta. skal svare med rapport. Takk for at du gidder å teste! Lenke til kommentar
soft Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2003 har ikke lest "rules" her, så det kan være at jeg ikke skulle skrevet http://www.++++++++++.org/ i denne meldingen ?? Har lest regler nå :-) "Hva omfatter informasjon som kan lede til piratvirksomhet"? Vi tillater ikke MP3er, piratkopiert programvare (warez), cracks, serie-koder og CD-keys. Dette omfatter direkte linking, linking til sider som inneholder dette og alternative måter å skaffe seg slike ting på. Dette omfatter også diskusjoner rundt bruk av slikt materiale Om det er riktig så er det vel en mod eller 2 her som kan fjærne dette.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 De fleste programmene fungerer ikke å installere på MMC. Det er fjernt siden telefonen har bare 4MB minne. Jeg har blant annet prøvd IM+, Wireless IRC og disse fungerer ikke. Alle spillene som ligger på Nokia sin side fungerer forøvrig... soft: Hvis du vil formatere telefonen, last ned System Tools. Det funket fint hos meg. Slettet alt som var installert og alle instillinger. akkurat som når jeg kjøpte den. (bortsett MMC kortet blir ikke slettet, så det må du formatere i tillegg.) Lenke til kommentar
soft Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 Takk for info, jeg skal prøve å laste ned sytstemtools, hvis jeg bare hadde aaannnt hvor jeg skulle finne det ? Google er et fiiint sted å starte... :o Lenke til kommentar
soft Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 Hmmm jeg bare "fant" System Tools, og det virker, får en feilmelding men det ser ut som om dette vil gjøer jobben Litt usikker på om jeg skal formatere eller restore ?? prøver restore jeg Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Trykk "format phone" hvis du skal slette alt (utenom MMC kortet). Lenke til kommentar
Trio Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 hvor lenge kan du filme med 3650 når du har sånn ca. 50 i telefonboken og litt annet stash? ( 16 mb kort ) Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 hvor lenge kan du filme med 3650 når du har sånn ca. 50 i telefonboken og litt annet stash? ( 16 mb kort ) Ett fullt videoopptak (ca.12-14sek med lyd) tar ca. litt under 100kb, så du kan lagre ca. 180 videopptak på et 16mb kort (!) Videoene blir faktisk ganske kule! Lenke til kommentar
Trio Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Sant det følger med ett 16 mb minne kort på telefonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå