Gå til innhold

Skal kjøpe ny avspiller til DVD filmene mine. Vil ha mulighet til Bluray. Prisklasse rundt 2000kr.

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skal kjøpe meg ny DVD/Bluray spiller siden den 7-8 år gamle JVC DVD spilleren min må gå av med pensjon uten pensjonspenger :p . Har lyst på muligheten til og spille av Blurayf filmer.

Har sett på to stk avspillere fra Samsung og Sony.

Samsung/Sony:

http://www.netonnet.no/?sid=1006488&gc...CFQs2QwodkVo-Eg

Samsungen er under bildet av Sonyen.. Ble samme link av en eller annen grunn når jeg kopierte fra begge :S . (vanskelig og forklare :p )

Hviken er og anbefale? Vil gjerne at bildet på DVD filmer skal være bra, samtidig som det er bra bilder på Bluray. Har sett på tester av begge spillerene, men vet ikke hvilken av de jeg skal ta..

Noen andre i samme prisklasse og anbefale?

HDMI kabel og anbefale til en grei pris forresten?

Takker for svar :)

EDIT: Endret litt link.

EDIT2: Hva menes med Soner? Betyr det at hvis jeg kjøper en Bluray film fra utlandet som f.eks USA eller Sverige, så får jeg ikke spilt den av på bluray spiller som er kjøpt i Norge? Jeg kommer ikke til og kjøpe film fra USA, var bare et eks. men kanskje sverige.. Så kan en av de spillerene spille av filmer fra Sverige? Eller begge.

Endret av Tord93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
legger merke til at det er lite aktivitet på dette forumet.. icon2.gif

Kjøp sony s350. den s300 er dårlig, med treig oppstartstid osv. S350 er den nye fra sony, den er kanonbra, anbefaler den. Samsungen er også litt gammel

:p

Kjøp sony s350. den s300 er dårlig, med treig oppstartstid osv. S350 er den nye fra sony, den er kanonbra, anbefaler den. Samsungen er også litt gammel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...