Gå til innhold

BK: gitarfantomet i rødt

Anbefalte innlegg

dette bildet er av min gode venn bjorniz, en kløpper på gitar! han er sjukt flink (hørt canon rock før? nei den handler ikke om kameramerket canon, men er et gitararrangement mekka av jerryc basert på en gammel klassisk sang. søk etter den på youtube. min venn her spiller den sangen feilfritt i fullt tempo). satt på hybelen min og jamma i går, så jeg knipsa litt, og endte opp med et bilde jeg faktisk ble fornøyd med 8D

post-141153-1222952211_thumb.jpg

Endret av Lovold
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er meninga at det skal være urolig. hvis jeg ville hatt det statisk hadde jeg slått på litt lys og hatt kortere lukkertid enn 4 sek vettu, hehe :) men nå er vel den sjangeren jeg sikter inn på mer rocka/urban, kall det hva du vil. stemmer mer overens med han som person også. men dere kan jo ikke vite hvordan han er i det virkelige liv, med mindre dere kjenner han fra før, så det er vel vanskelig for dere å vite. jeg synes og det ble tøft hvordan gitaren og skjorta har samme farge :)

når det er sagt betyr det ikke at jeg er lukka for tilbakemelding, det er vel bare det at jeg sikta på et bilde med bevegelse i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...