ve_gard Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Her er koden jeg har laget... en funksjon for å opprette noen inputbokser med en 'Legg inn'-knapp helt til høyre. Problemet mitt er hvordan jeg skal adressere meg frem til informasjonen som jeg skriver inn i de fire feltene ettersom disse feltene ikke vises i kildekoden. Men kun er tilstedes når en skal skrive inn en ny post... mvh Vegard function addPost(){ var i = document.getElementById('programtable'); var lastRow = i.rows.length; var x = i.insertRow(lastRow); var a = x.insertCell(0); var b = x.insertCell(1); var c = x.insertCell(2); var d = x.insertCell(3); var e = x.insertCell(4); a.innerHTML = "<input type='text' maxlength='8' size='6' id='dato' />"; b.innerHTML = "<input type='text' maxlength='5' size='6' id='start' />"; c.innerHTML = "<input type='text' maxlength='5' size='6' id='slutt' />"; d.innerHTML = "<input type='text' maxlength='50' size='30' id='tema' /><input type='button' value='Legg til' onclick='cell(this)' />"; e.innerHTML = "<input type='button' value='Fjern' onclick='fjern(this)' />"; } Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Du har jo satt ID på alle inputs.. document.getElementById( 'dato' ); document.getElementById( 'start' ); document.getElementById( 'slutt' ); document.getElementById( 'tema' ); Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå