Elohim Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hei, jeg vet mange av dere kommer til og si "søk på forumet først" har nettop gjort dette og jeg har kommet framm til at det er alt for gammle posts til at jeg skal kunne gå etter de, derfor spør jeg dette spørsmålet nå. Hvor er den beste og billigste plassen og kjøpe en psp? Da er også billige spill etc inkludert, noen forslag til gode PSP spill? Takker og bukker for de svar jeg måtte få Lenke til kommentar
mtnine FURY Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 prisguide.hardware.no spillpriser.no Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Meg jaha? skal du selge psp'en din? hvilken tilstand er den i? pries etc? kontakt meg gjennom PM hvis du ikke føler for og skrive det i denne threaden =) Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har bestemt meg for og vente på psp 3000 som kommer snart. Blir bedre skjerm etc på den som er en fordel hvis man liker og spille utenfor døra i tilleg Close this thread! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå