Mr_Dillon Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Heisann folkens! Noen andre her som skal en tur innom Spectrum og rocke foten i kveld? Gleder meg villt og uhemma til å få en dose med RHCP rett i trynet Andy Lenke til kommentar
Mr_Dillon Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Ryktene sier at prisene på svartebørs er oppe i 2000 spenn... Har selv hatt billett siden oktober.. It's a gonna be fun Andy Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Kjipt at det ikke er flere billetter, hadde vært kult å være på den konserten Men fy F så dyrt for en billett på svartebørsen da, det burde ikke vært lov hehe Lenke til kommentar
john_a Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Det plager meg fortsatt at jeg ikke hadde penger til billettet da jeg trengte dem...... ARGHHH Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Kan ikke tenke meg å dra på den konserten, men en i klassen skal. Litt tvilsom plasering av tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå