Lacim Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Tja, dersom samvittighet ikke er et problem, er det bare å kjøre på. Såfremt ingen får vite det, er det vel ikke noe problem. Lenke til kommentar
Gjest Guest 22 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Enig med L_C der, tror det verste du kan gjøre med forholdet er å si at du ikke har forelskesfølelsen for henne. Selv om du ikke har det, trenger ikke hun å vite det, fordi du er glad i henne på alle områder virker det som, og kanskje trenger du ikke den følelsen i starten for at dere skal klare å fungere sammen videre. MEN om du sier du mangler/har manglet den følelsen, vil det gå sinnsykt seint i glemmeboka, det er noe hun vil huske på i lang tid fremover. Så hvis du klarer deg bra med henne, er glad i henne og vil være sammen med henne uten at du har hatt stadiet med forelskelse, kan det hende hun har hatt det, og sjangsen er jo da mye større for å kunne ha det bra sammen videre L_C, pause er ikke noe som hører bare barneskolen til. Man kan fortsatt ha pause selv om man er gamlere, men på et mer voksent nivå, for å finne ut hva man vil. Er samtidig usikker på hvor bra det skal gå etter man evt. blir sammen igjen da da, så blir en smule selvmotsigende der Vel, hvordan skal en da si at forholdet er over, om man ikke kan si sannheten? Er det noe jeg skylder henne, er det sannheten. Lenke til kommentar
Gjest Guest 22 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Vel, siden ingen her har noen råd å gi, tok jeg fatt i google.com. http://www.dinside.no/helse/sex-og-samliv/.../art350025.html "Ikke slå opp på spesielle dager". Tingen er at hun har bursdag om 4uker. Er det slik at jeg ikke kan avslutte forholdet? Vi jobber også på samme avdeling på jobben. Hvordan kan jeg få dette til å bli lett? Lenke til kommentar
Veggin Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Det er vel ikke noe måte det kan gjøres lett vil jeg tro, om hun er glad i deg. Men det er jo ingen som har sagt det skal være enkelt heller Du må nesten bare stole på deg selv, og føler du at du bør fortelle henne sannheten og si det som det er, så gjør du det, så får utfallet bli som det blir. Føler du at dere ikke kan være sammen, så gjør du det. Det er sant at man ikke skal slå opp på spesielle dager, men det er vel heller ment som PÅ dagen, eller nærmeste tiden. Men 4 uker framover i tid, syns jeg ikke du skal bruke som grunnlag for å ikke slå opp nå. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) "Ikke slå opp på spesielle dager". Det står ikke noe om at man ikke skal slå opp før spesielle dager. Du trenger ikke å vente til dagen før fødselsdagen hennes, men jeg ser ingen grunn til at du ikke skal slå opp flere uker før den "spesiele dagen". Venter du til bursdagen hennes er det ikke lenge til jul.. og så nyttår.. og så påske... og så .. og så... Sant? Det at dere jobber på samme avdeling vil mest sannsynlig være gjeldene om 2 uker, om 8 uker, og om 6 mnd, så det kan jeg ikke hjelpe deg med. Så lenge du ikke er utro eller gjør noe annet dustete så kommer det til å gå bra etterhvert alikevel. Er du utro må du regne med at hun snakker drit om deg til alle kollegene deres , og de vil se ned på deg Og jo, pause hører barneskolen til! Å ta "pause" er bare en jævlig feig måte å gjøre det slutt på. Slik jeg forstår det inebærer en pause at man skal kunne leve som singel, ha sex med andre jenter osv.osv. Pause er så ufattelig feigt, for det gjør at den personen som ikke ønsker at det skal bi slutt blir holdt på pinebenken og sitter igjen med kjærlighets-sorg, mens den andre parten knuller rundt Endret 4. oktober 2008 av L_C Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Vel, siden ingen her har noen råd å gi, tok jeg fatt i google.com.http://www.dinside.no/helse/sex-og-samliv/.../art350025.html "Ikke slå opp på spesielle dager". Tingen er at hun har bursdag om 4uker. Er det slik at jeg ikke kan avslutte forholdet? Vi jobber også på samme avdeling på jobben. Hvordan kan jeg få dette til å bli lett? Hva skjer ? Sa ikke du litt tidligere i tråden at du hadde ikke den forelskelsesfølelsen, men at du var glad i henne over alt og hun betydde så mye for deg? Og nå lurer du på hvordan du lettest kan få slått opp ? Ja, du bør være ærlig med henne, men da må du finen ut HELT sikkert hva du vil først. For meg virker det som om du er veldig usikker. Eller ? Tror ihvertfall du bør være helt helt sikker før du eventuellt slår opp. Og ang. det å slå opp, det er ikke lurt å ta det på store dager nei, men trenger ikke være en slå-opp-fri radius på 2-3 uker før og etter denne dagen. Om du velger å slå opp, gjør det når du føler det passer deg. Lenke til kommentar
Gjest Gjest 22 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har tenkt veldig mye på det, har vært nedenfor å ikke fått sove i natt, men endelig kommet fram til at hun er mer som en venn for meg, enn kjæreste. - Å det klarer jeg ikke. Jeg skulle virkelig ønske at jeg var kjempe forelsket, for det virket det som om hun var. Jeg har utrolig dårlig samvittighet, å er på nippet til å gråte nå, å det gjorde jeg også i stad, da jeg sa det til henne. Jeg føler meg råtten, slem og som en drittsekk, nettopp fordi jeg ikke har følesene for henne. Hun er jo så snill og god, å gjør ingen vondt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå