Gjest Guest 22 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 God aften. Har hatt en kjæreste rundt en mnd nå, å er glad i henne, men er ikke forelsket. Vi har det kjempe bra sammen og alt ting, men har hatt en sex fantasi til en 10 år eldre kvinne, som er meget, meget vakker i rundt en 6måneders tid nå. Nå har kvinnen kontaktet meg, å flørtet og spurt om jeg vil komme en tur til henne. Som dere vet, er det vanskelig å motstå et slikt tilbud. Kjæresten min har snart bursdag, å jeg vil ikke gjøre det slutt. Jeg vet jo, at det er bedre å gjøre det slutt, men samtidig vet jeg, at kjæresten holder meg på plass, jeg har noen å gå til, å hun er der for meg, istede for 1-5 ganger sex med en sexfantasi. Noen råd? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Enten slår du opp med dama di eller så gjør du det ikke. Det bør ikke være et alternativ en gang å være utro. Dersom du ikke er forelsket i dama du har vært sammen med i en mnd har dere et dårig utgangspunkt for et langvarig og fint forhold... Lenke til kommentar
Kaja_ Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 God aften. Har hatt en kjæreste rundt en mnd nå, å er glad i henne, men er ikke forelsket. Vi har det kjempe bra sammen og alt ting, men har hatt en sex fantasi til en 10 år eldre kvinne, som er meget, meget vakker i rundt en 6måneders tid nå. Nå har kvinnen kontaktet meg, å flørtet og spurt om jeg vil komme en tur til henne. Som dere vet, er det vanskelig å motstå et slikt tilbud. Kjæresten min har snart bursdag, å jeg vil ikke gjøre det slutt. Jeg vet jo, at det er bedre å gjøre det slutt, men samtidig vet jeg, at kjæresten holder meg på plass, jeg har noen å gå til, å hun er der for meg, istede for 1-5 ganger sex med en sexfantasi. Noen råd? Du sier det jo egentlig selv. Du vet at det er bedre å gjøre det slutt hvis du først skal bange i vei på en annen dame. Du vet at kjæresten din er der for deg, og det virker som om du synes selv at det er mye bedre enn å ha sex med en du har fantasert om. Du kaller jo den andre damen for en fantasi; kan du ikke la det bli med det da? Det er veldig mye freaky man fantaserer om, men aldri setter ut i livet. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Du kan da alltids be om pause, ta ligget og kom krypende tilbake om du er redd for samvittigheten Eneste varsku er at det ikke er sikkert hun tar deg tilbake Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Pause??? Pause eksisterer ikke etter at man er ferdig med barneskolen! Enten er man sammen, eller så er man ikke sammen. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Pause??? Pause eksisterer ikke etter at man er ferdig med barneskolen! Enten er man sammen, eller så er man ikke sammen. Det er vel opptil henne om hun vil godta det eller ikke Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg ville ikke vært i tvil om hva jeg ville valgt. Bli hos kjæresten din, ta vare på henne - og se om dere får det bedre. Utroskap er ikke et alternativ. Å prøve ut en fantasi får ikke alltid heldige følger... Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 :!: :!: Haha geniale fyr. Har lyst å få pult ei 30 åring men samtidig som han søker råd av oss forumbrukere om hvordan han så og si kan beholde nåværende dama. Fordi slik eg har skjønt problemstillingen: 1. Du har dama, men ikke forelsket i henne, så du er sammen med henne for å være sammen 2. Dama fyller år snart 3. Du har blitt ivintert av 30 åringen over til henne før dama fyller år 4. Du har planer om å naile 30 åringen da og der eventulet 5. Du ønsker å gå til 30 åringen og eventuelt naile henne bak dama di sin rygg 6. Du ønsker å slå opp med nåværende etterpå etter å ha naila 30 åringen, eventuelt bare holde det skjult for henne og vær sammen med henne. Eg ler meg skakk i hjel her eg sitter:D Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hvordan klarer man bli kjæreste med en dame som en verken er forelsket i eller som ikke pirrer en nok seksuelt spør nå jeg meg da... Lenke til kommentar
deleder Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Dette er ingen ting å le av. Lenke til kommentar
Gjest Guest 22 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg skal ikke være utro, jeg skal holde det som en fantasi, å ikke noe mer. Det har blitt en liten flørt, å det angrer jeg veldig på. Jeg kutter kontakten med kvinnen, å forsøker å ordne opp i det følelsemessige rotet mitt. Å jeg får da se om det er noe å satse videre på forholdet. Tusen takk for svar. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Beklager om jeg tolker det feil, men du tenker bare på sex i dette tilfellet ? Du har en kjæreste, som du etter en måned sammen ikke er forelsket i, samtidig som du har hatt en sexfantasi om en 30 år gammel i et halvt år. Du har altså hatt den sexfantasien i hele perioden du har hatt damen din (med mindre du rotet med damen din veldig lenge før dere ble sammen). Grunnene til at du ikke slår opp med kjæresten din er : 1. Hun har snart bursdag 2. Da har du noe å gå til (sex?) 3. Hun er der for deg. Og du sier også at du VET at det hadde vært bedre å gjøre det slutt. Så det du egentlig lurer på er om du fremdeles har sjans til å beholde damen din etter at du har fått levd ut en sexfantasi, eller om du bare skulle ligge unna denne eldre skjønnheten, for da er du sikret sex i en lengre periode av din nåværende kjæreste. Slå opp med kjæresten din, hun fortjener bedre! Med mindre hun er av samme oppfatning som deg, at hun er ikke forelsket i deg, men dere kan være sammen for sexens skyld. Lenke til kommentar
Gjest Guest 22 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hun er der for meg, når det gjelder alt. Det er ikke sexen jeg tenker på når jeg er med henne. Det er mer for kosen og omsorgen. Ligge ved siden av henne på kvelden, ligge i armkroken, tanken på at noen er der, for deg, hele tiden. Hvorfor blir jeg kritisert, når jeg har kommet fram til en konklusjon? Fordi jeg er for dårlig for min kjæreste, fordi hun fortjener noe annet? Jeg vet burde tåle kritikk også, for det er tanker som ikke skulle ha vært der i det hele tatt, men medlemmer på forumet her, er flinkere til å kritisere, enn å faktisk gi råd, noe jeg spør etter. Hun var en sexfantasi, som i en fantasi. Jeg trodde aldri denne eldre kvinnen skulle være en mulighet til å bli en realitet. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Du har altså hatt den sexfantasien i hele perioden du har hatt damen din Og det er en big deal? Fantasier må man da få lov til å ha Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Jeg så ikke at du hadde postet før jeg trykket for å poste mitt svar, da ble det et svar, etter at du hadde kommet til en konklusjon. Men du skriver jo at du ikke er forelsket i henne, du er glad i henne. Hvis forelskelsesfølelsen er over så fort, eller at du aldri har vært forelsket i henne, har jeg vanskelig for å se en fortid for dere, dessverre. Du skriver jo også at du vet at det beste hadde vært å slå opp ? Da må det ha vært litt av en helomvending hvis du nå fant ut at du vil satse på forholdet ? Men men, om du velger å satse på forholdet, så er jo det bra det. Men synes du skal være ærlig med kjæresten din. Føler du at du ikke får noen mer følelser for henne enn at du er glad i henne, bør du kanskje se det fra hennes side, hun vil vel ha noen som mener hun er alt i verden for dem ? My 2 cents EDIT: Og det er en big deal? Fantasier må man da få lov til å ha Joda, fantasier er kjekt det. Men her er det en fantasi om en person som han hadde kontakt med, ett brennhett ønske om å ha sex med henne, samtidig som han gik khen og fikk seg en annen kjærese, som han ikke er forelsket i. Og slik jeg forstod det var det ikke mange steg unna at han fullførte fantasien. Endret 2. oktober 2008 av kanonkent Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg så ikke at du hadde postet før jeg trykket for å poste mitt svar, da ble det et svar, etter at du hadde kommet til en konklusjon. Men du skriver jo at du ikke er forelsket i henne, du er glad i henne. Hvis forelskelsesfølelsen er over så fort, eller at du aldri har vært forelsket i henne, har jeg vanskelig for å se en fortid for dere, dessverre. Du skriver jo også at du vet at det beste hadde vært å slå opp ? Da må det ha vært litt av en helomvending hvis du nå fant ut at du vil satse på forholdet ? Men men, om du velger å satse på forholdet, så er jo det bra det. Men synes du skal være ærlig med kjæresten din. Føler du at du ikke får noen mer følelser for henne enn at du er glad i henne, bør du kanskje se det fra hennes side, hun vil vel ha noen som mener hun er alt i verden for dem ? My 2 cents Du er så hollywood, kanonkent Jeg ser ikke på det som en selvfølge at man må være forelsket til enhver tid. Det viktigste er at man har det bra sammen Lenke til kommentar
Gjest Guest 22 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 kanonkent, tusen takk for svarene dine! Jeg har aldri hatt forelskelsefølelsen, ikke for henne, ikke for min tidligere kjæreste. Etter min tidligere kjæreste, følte jeg meg alene, at ingen var der og faktisk brydde seg når det var en opptur, eller nedetur i livet mitt. Kjæresten/e fyller det behovet. Selvfølgelig er jeg glad i kjæresten min, jeg er ikke forelsket, men jeg er veldig glad i henne. Er det galt av meg å være sammens med henne? Jeg behandler henne med den største omsorg jeg kan gi, jeg behandler henne som om hun er livet mitt,mitt alt, å jeg skulle virkelig ønske at jeg var forelsket i henne, slik at jeg ikke trengte å såre henne. Jeg velger for nå, å satse på forholdet. Hun er en fantastisk person, å treffer meg på alle punkter, utenom forelskelsen. kanonkent; Jeg får se på det, jeg tror jeg skal ta en prat med henne, å si at jeg er veldig glad i henne, men at jeg mangler forelskelsen. Håper hun ikke syns jeg er en fullkommen dritt Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hehe, hollywood faktisk Da er det bare jeg som ikke har hatt den opplevelsen av å kunne være noens kjæreste, men samtidig aldri ha den forelskelsesfølelsen for den personen. Kanskje du ikke "trenger" forelskelsesfasen, men det virker som om du genuint er veldig glad i henne, og kanskje det holder for dere ? Men, du sa jo også at det beste hadde vært å slå opp, det sitter liksom fast i inntrykket mitt av deg da... Men så lenge du lar en fantasi være fantasi fremover, og du virkelig har lyst til å satse på forholdet, så får vi håpe det går bra da Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Du må ikke fortelle henne at du ikke har den følelsen for henne!! Jeg hadde blitt fullstendig knust om typen min sa noe slikt til meg, og vi har vært sammen i 1,5 år!! Lenke til kommentar
Veggin Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Enig med L_C der, tror det verste du kan gjøre med forholdet er å si at du ikke har forelskesfølelsen for henne. Selv om du ikke har det, trenger ikke hun å vite det, fordi du er glad i henne på alle områder virker det som, og kanskje trenger du ikke den følelsen i starten for at dere skal klare å fungere sammen videre. MEN om du sier du mangler/har manglet den følelsen, vil det gå sinnsykt seint i glemmeboka, det er noe hun vil huske på i lang tid fremover. Så hvis du klarer deg bra med henne, er glad i henne og vil være sammen med henne uten at du har hatt stadiet med forelskelse, kan det hende hun har hatt det, og sjangsen er jo da mye større for å kunne ha det bra sammen videre L_C, pause er ikke noe som hører bare barneskolen til. Man kan fortsatt ha pause selv om man er gamlere, men på et mer voksent nivå, for å finne ut hva man vil. Er samtidig usikker på hvor bra det skal gå etter man evt. blir sammen igjen da da, så blir en smule selvmotsigende der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå