Gå til innhold

Hvorfor ringer ikke Posten?


Anbefalte innlegg

Noen som vet hvorfor Poten ikke prøver å ringe på telefonen når dem kommer til den konklusjonen at ingen er hjemme når dem prøver å levere en pakke på døra?

 

Satt i dag hjemme og ventet på en pakke(42" tv) fra Amentio, den ble sendt med posten og skulle komme på døra. Jeg har nå sittet å ventet og holdt med stadig oppdatert på posten.no via sporingsnr. Plutselig oppdager jeg:

 

FORSøKT UTLEVERT
Årsak: Adressaten ikke inne / forretn. stengt
Tiltak: Sjåførkort lagt igjen

 

Og jeg løper ut i postkassen hvor det står at ingen var hjemme, ikke ringeklokke. Nei, jeg har ikke ringeklokke, fordi jeg har en egen inngang i blokken. Men hvorfor ringer ikke posten.no meg da? Det er så utrolig ofte når jeg får pakker gjennom Posten at jeg må hente den selv, pga for liten postkasse/ikke hjemme. Når jeg får post med andre selskaper tollpost, fedex osv så blir det alltid ringt på forhånd og avtalt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samme driten her idag, ventet på Nikon stash fra NY, tok lenger tid fra Oslo-Notodden enn New York-Philly-Tyskland-Sverige-Oslo.

 

Fikk samme beskjed forsøkt levert, spurte på posten om de har hørt om mobiltelefon, men fikk bare ett surt tryne tilbake. Har sendt en mail til posten hva jeg mener om det her. Har aldri vært noe problem her med Schenker, DHL, Fedex, UPS eller andre PRIVATE selskaper.

Lenke til kommentar

Posten er håplaus på sånt. Har erfart og lese andre erfaringar der postbudet har kome og kjørt. 10 minuttar seinare står det "Forsøkt levert" på pakkesporingen, utan noko forsøk på å levere.

 

Om mange nok klager blir det kanskje ein forbetring på det området.

Lenke til kommentar

Bedriftspakke (på dagen) eller På-Døren (17-21) ?

 

mrk at Posten har forandra på på-døren produktet, du skal nå få melding (eks. sms) med varsel om at pakken kommer, forventet leveringstid og ikke minst, de skal ringe før utkjøring.

 

(Noe som ikke lå i produktet før)

 

http://www.bring.no/Produkter+og+tjenester...tandard/294.cms

 

Er det på-døren så ville jeg ringt kundeservice og gjort de klar på at sjåføren ikke har fulgt den nye rutinen og at de derfor ber om ny utkjøring.

 

Er det bedriftspakke dør-dør.. så må du rett og slett gå og hente pakken..

Endret av mtw
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...