sdf123 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Noen som vet hvorfor Poten ikke prøver å ringe på telefonen når dem kommer til den konklusjonen at ingen er hjemme når dem prøver å levere en pakke på døra? Satt i dag hjemme og ventet på en pakke(42" tv) fra Amentio, den ble sendt med posten og skulle komme på døra. Jeg har nå sittet å ventet og holdt med stadig oppdatert på posten.no via sporingsnr. Plutselig oppdager jeg: FORSøKT UTLEVERT Årsak: Adressaten ikke inne / forretn. stengt Tiltak: Sjåførkort lagt igjen Og jeg løper ut i postkassen hvor det står at ingen var hjemme, ikke ringeklokke. Nei, jeg har ikke ringeklokke, fordi jeg har en egen inngang i blokken. Men hvorfor ringer ikke posten.no meg da? Det er så utrolig ofte når jeg får pakker gjennom Posten at jeg må hente den selv, pga for liten postkasse/ikke hjemme. Når jeg får post med andre selskaper tollpost, fedex osv så blir det alltid ringt på forhånd og avtalt. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Flere som aldri ringer. F.eks DHL. De legger ikke engang igjen en lapp før etter andre forsøk. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Mulig at DHL ikke er de flinkeste, men de kommer hvertfall å leverer den igjen. Nå sier posten at jeg må komme å hente TVn selv, eventuelt betale dem 100kr for å kjøre den ut igjen. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Samme driten her idag, ventet på Nikon stash fra NY, tok lenger tid fra Oslo-Notodden enn New York-Philly-Tyskland-Sverige-Oslo. Fikk samme beskjed forsøkt levert, spurte på posten om de har hørt om mobiltelefon, men fikk bare ett surt tryne tilbake. Har sendt en mail til posten hva jeg mener om det her. Har aldri vært noe problem her med Schenker, DHL, Fedex, UPS eller andre PRIVATE selskaper. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Posten er håplaus på sånt. Har erfart og lese andre erfaringar der postbudet har kome og kjørt. 10 minuttar seinare står det "Forsøkt levert" på pakkesporingen, utan noko forsøk på å levere. Om mange nok klager blir det kanskje ein forbetring på det området. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Om Posten ikke har bud som har tid til å gjennomføre denne tjenesten, bør de egentlig bare droppe den der det er aktuelt. Håpløst å betale for tjenesten, når man må ned på kontoret og hente pakken selv uansett. Lenke til kommentar
mtw Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Bedriftspakke (på dagen) eller På-Døren (17-21) ? mrk at Posten har forandra på på-døren produktet, du skal nå få melding (eks. sms) med varsel om at pakken kommer, forventet leveringstid og ikke minst, de skal ringe før utkjøring. (Noe som ikke lå i produktet før) http://www.bring.no/Produkter+og+tjenester...tandard/294.cms Er det på-døren så ville jeg ringt kundeservice og gjort de klar på at sjåføren ikke har fulgt den nye rutinen og at de derfor ber om ny utkjøring. Er det bedriftspakke dør-dør.. så må du rett og slett gå og hente pakken.. Endret 2. oktober 2008 av mtw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå