Vegard_Haug Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Nintendo gir Wii en massiv vitamininnsprøytning, med blant annet Punch-Out og Sin and Punishment. Les mer Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg blir ikke helt overbevist enda. Punch out var et kongespill, så om de klarer overføre stemningen fra det spillet til Wii så kan det bli bra, men er redd det kan ende opp som enda et av de middels boksespillene. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 På Wii videoen viser de en verdensrom spill, der du ser en i romdrakt utenfor skipet...virket nesten som et NASA simulator. Den virket spennende. Hvilket spill var det? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Mye kjedelig der, men tar gjerne imot et nytt Final Fantasy. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 På Wii videoen viser de en verdensrom spill, der du ser en i romdrakt utenfor skipet...virket nesten som et NASA simulator. Den virket spennende. Hvilket spill var det? Cosmic Walker: Personlig ser jeg mest fram til Sin & Punishment 2. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Kult, takk. Må lese litt om den! Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Mye kjedelig der, men tar gjerne imot et nytt Final Fantasy. Ditto. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Må si jeg gleder meg mest til et nytt Mario & Luigi-spill til DS-en. Utrolig artige de andre i den serien Lenke til kommentar
Everyone Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 JEG SER IKKE NOE ZELDA SPILL HER, hva skjer? Lenke til kommentar
Tuckiozi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 og nå er et nytt spill om Ashley Robins på vei til Wii. Endelig! Nintendo annonserte noe bra! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 JEG SER IKKE NOE ZELDA SPILL HER, hva skjer? E3 2009, regner jeg med. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 JEG SER IKKE NOE ZELDA SPILL HER, hva skjer? E3 2009, regner jeg med. Nja, kanskje 3009... Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 JEG SER IKKE NOE ZELDA SPILL HER, hva skjer? E3 2009, regner jeg med. Det tviler jeg sterkt på med tanke på hva Nintendo har sagt om E3. Det må i så fall være en casual-orientert spinoff eller noe slikt. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Punch Out: http://www.gametrailers.com/player/40745.html JEG SER IKKE NOE ZELDA SPILL HER, hva skjer? Det er for kort tid siden forrige Zelda-spill kom ut. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Det tviler jeg sterkt på med tanke på hva Nintendo har sagt om E3. Det må i så fall være en casual-orientert spinoff eller noe slikt. Etter fadesen med E3 i år vil nok Nintendo endre mening. Dessuten har Zelda alltid blitt annonsert først på E3. Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Etter fadesen med E3 i år vil nok Nintendo endre mening. Dessuten har Zelda alltid blitt annonsert først på E3. Kommentarene om E3 kom etter årets messe, så jeg tviler på at de kommer til å ombestemme seg. Jeg velger heller å bli positivt overrasket om de viser frem noen "megatons". Phantom Hourglass ble forresten annonsert under GDC-messen i 06. Wind Waker ble først vist frem under Space World messen i 2001. Det er ikke et selvfølge at en eventuell Zelda-oppfølger vil bli vist frem på E3 først. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Windwaker ble først avslørt på E3 i 2002. Zelda på Spaceworld i 2001 var ikke noe annet enn en teknologidemo for Gamecube. Phantom Hourglass er for håndholdt, som da ikke har like stor oppmerksomhet. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ganske sikker på at vi ser en Zelda-trailer på E3 neste år, men forventer ikke å se spillet i butikkene før høsten 2010. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg