Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Tok dette ganske så tidlig idag, lå mye tåke over vannet. Bildet er rett fra kameraet f11 ISO 200 70mm hvordan synes dere om dette ? er komposisjonen bra ? Endret 3. oktober 2008 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Fantastisk bilde. Fin farge. Forgrunnen (helt nederst på bildet) kunne kanskje være litt mer ute av fokus, for å forsterke isoleringen litt ekstra. I tillegg kunne jeg tenkt meg en svak silhuett av en person på øyen.. eller en liten hytte med røyk fra pipen. Vet ikke om du vil putte inn slike ting som egentlig ikke er der, men jeg tror det kunne ha gjort bildet enda mer interessant og se på Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det er ikke vanskelig for meg å like tåkebilder, og her har du fanget den mystiske stemningen som oppstår når det er passe mye tåke. Selve motivet og komposisjonen er også særs lekker. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Et nydelig bildet+ fin komp. likte godt forgunnen og fargene. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det som er artig med bildet, er at både forgrunnen og bakgrunnen passer godt hver for seg, og samlet også veldig godt. Meget bra bilde! Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Kjempe bra. kunne godt hengt på veggen her Lenke til kommentar
Dieter Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Nydelig. Har stor sans for slike bilder. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Knallbra tonalitet. Og bra komposisjon. Det nærmeste man kommer solnedgang-over-havet-stillhet-i-sjela uten solnedgang og hav! Men du må uploade bildet til diskusjon.no før en sint moderator stenger tråden. Ingen linking til eksterne image hosts her på bruket.. Lenke til kommentar
Kvarten Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Kjempebra. Elsker slike tåkebilder selv om det kan bli mange av dem. Her har du klart å fange den trolske morgenstemningen fint. 10/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Knallbra tonalitet. Og bra komposisjon. Det nærmeste man kommer solnedgang-over-havet-stillhet-i-sjela uten solnedgang og hav! Men du må uploade bildet til diskusjon.no før en sint moderator stenger tråden. Ingen linking til eksterne image hosts her på bruket.. Det glemte jeg helt i farten. Men nå er det fiksa :-) Og takk for alle gode tilbakemeldinger folkens! Setter jeg stor pris på. Tok faktisk bare ett bilde av akkurat dette motivet, og var nok litt heldig med at kameraet undereksponerte akkurat passe. I tillegg testet jeg for anledningen vivid instillingen på kameraet med moderat fargeforsterkning, som fremhevet en noe trollsk stemning :-) Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Flott bilde, men rammen trekker veldig ned. Lenke til kommentar
M.H Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Flott bilde. Likte det meget godt. Behagelig å se på. Skulle til å si at du må ha rusk på bildesensoren - helt til jeg oppdaget at det var rusk på skjermen min. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Rett og slett vakkert! Lenke til kommentar
xdeathcab Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Flott bilde! Likte det utrolig godt! Eneste som trekker ned er rammen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Flott bilde, men rammen trekker veldig ned.Det var vakkert ja, virkelig. Utrolig fine farger...(ikke noe ramme-menneske jeg heller nei )RandiA Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg synes at bildet gjorde seg godt på svart bakgrunn, derfor gjorde jeg et forsøk på ramme rundt.. haha men skjønner vel at jeg ikke er begavet med å kunne lage fine rammer :-) (tok den bort nå) Ellers takk for alle tilbakemeldingene! :-) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg synes at bildet gjorde seg godt på svart bakgrunn, derfor gjorde jeg et forsøk på ramme rundt.. haha men skjønner vel at jeg ikke er begavet med å kunne lage fine rammer :-) (tok den bort nå)Ellers takk for alle tilbakemeldingene! :-) Jada, smaken er forskjellig...akkurat på dette bildet var ikke rammen så stygg...men det ble enda flottere uten rammen...(min oppfatning ) RandiA Lenke til kommentar
xdeathcab Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 den hadde nok sett bra ut om du skulle hengt det på veggen, men da ville jeg enda anbefalt en ganske stor svart ramme. Kanskje bare lime på papp. Det tror jeg kunne blitt stilig. Men det er ikke alt som blir like fint digitalt Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Bildet er nesten unaturlig, naturlig. Litt utenfor kroppen bilde for meg mht en flott komposisjon. Her har du vært tidlig oppe å fått som fortjent 10/10 ! Akk, den som gadd å stå så tidlig opp /L Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Absolutt et bra bilde. Rammen er allerede komponert, og fjernet. Bra. Jeg selv kunne nok tenkt meg en litt annen komposisjon. Jeg synes sivet i forgrunnen tar litt for mye av oppmerksomheten, og øya i bakgrunnen er i det minste laget. Men det er meg. Gjennomføringen og etterbehandlingen derinot, den er særdeles bra. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå