ingare Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Jeg har søkt litt rundt for å finne ut om Netcom støtter AGPS. (Hittil har jeg funnet ut at det bare er Telenor som har denne støtten i basestasjonene sine) Jeg vurderer å anskaffe meg en SE C702 og denne har AGPS-støtte. Jeg har Netcom-abonnement. Hvis Netcom ikke støtter AGPS, vil da heller ikke GPS-funksjonen eller navigering fungere? Endret 2. oktober 2008 av ingare Lenke til kommentar
db_glitch Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Slik jeg forstår det så støtter ikke netcom agps. Hvor har du hørt det? Det støttes selvfølgelig. Lenke til kommentar
kingleh Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 A-Gps står for Assisted-gps og bruker derfor basestasjonene og dataoverføring til og lokalisere hvor du befinner deg raskere. Netcom støtter dette. Lenke til kommentar
ingare Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Slik jeg forstår det så støtter ikke netcom agps. Hvor har du hørt det? Det støttes selvfølgelig. Fant en artikkel på Wikipedia: http://no.wikipedia.org/wiki/AGPS Mente også at jeg las noe om det på ett eller annet forum eller en artikkel, men finner den ikke igjen. Lenke til kommentar
Vighan Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Kan bekrefte at NetCom støtter AGPS. Lenke til kommentar
ingare Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Kan bekrefte at NetCom støtter AGPS. Dette høres bra ut :-) Lenke til kommentar
Sapmiboy Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Er det noen som har info på de andre operatørene enn Telenor og Netcom? Lenke til kommentar
Teksup Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Er det noen som har info på de andre operatørene enn Telenor og Netcom? Tele2 støtter også dette. funker fett på min 6220 classic MTU og NwN er jeg usikker på. Resten bruker vel tnor el netcom sitt utstyr Lenke til kommentar
zimmn Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 alle støtter agps, det eneste de gjør er å laste ned litt data for å finne posisjonen litt raskere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå