Badering Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hei. Jeg skulle ha åpnet noen porter via adminpanelet (ved å gå på 10.0.0.138) til en ZyXel HWT660. Men jeg får rett og slett ikke kontakt med den siden. Er det noen som har en anelse hvorfor jeg ikke får kontakt med adminpanelet? På forhånd takk Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 er ..138 standard gateway? normalt så slutter vel gateway på .1 om du er i tvil så kan du jo sjekke ved start>kjør>cmd> ipconfig Lenke til kommentar
Badering Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Det står i hvert fall det på ruter. Jeg bruker mac foresten, men det fungerer ikke på windows maskinen vår heller, so. Lenke til kommentar
Data-Geir Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Fjernadmin via browser krever ofte javascript, så i tilfelle denne er disablet kan du prøve det. Får du svar på ping? Lenke til kommentar
Badering Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Heh, javascript er nok inntakt. Vurderer å bare resette hele modemet, burde jo funke da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå