E320CDI Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg lurer på om hvordan jeg kan lage medley sanger?,altså da mener jeg f.eks. hvis det er en sang på 5 min så skal jeg ha en del av sangen i tid fra 2 min til 3 og halv. og legge til andre sanger etter dette. Hvilket program er egnet til dette? Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Viss jeg fårsto deg rett skall du bare klippe og lime sammen sanger, right?? Audacity er pefekt for dette Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 14. februar 2023 Del Skrevet 14. februar 2023 Jeg ønsker beskrivelse av hvordan lage en musikk medley🤩 Lenke til kommentar
Nepa Skrevet 14. februar 2023 Del Skrevet 14. februar 2023 Velge sanger som ligner? Nå i dag har mange laptoper en funksjon i Bilder, som heter Videoredigering. Men skal det legges ut på Youtube, blir det ofte et problem med copyright. Det kan derfor være en fordel å velge norske sanger, som kanskje ikke umiddelbart blir gjenkjent av Youtubes musikk-oppsporing. Men jeg vet ikke hva du mener, kanskje er dette til privat bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå