joakimz Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 hva må jeg gjøre se på bildet det går jo ikke og legge inn... bare skrev litt kjapt nå.. Lenke til kommentar
cesuh Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 hva må jeg gjøre se på bildet det går jo ikke og legge inn... bare skrev litt kjapt nå.. det står jo der hva du må gjøre? skaffe internett connection....... Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 åssen gjør jeg det a? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 hva må jeg gjøre se på bildet det går jo ikke og legge inn... bare skrev litt kjapt nå.. det står jo der hva du må gjøre? skaffe internett connection....... Han har det Har du brannmur? Virker som det er blokkert. Du sitter kanskje på skole/jobb som portene er blokkert for Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 er hjemme og har brannmur ja men åssen får jeg unbloca da eller ne a? Lenke til kommentar
Teig Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Hvis du bruker Windows brannmur (som er default på de fleste maskiner), går du kontrollpanel -> Windows brannmur -> slipp et program gjennom Windows-brannmuren -> velg virusprogrammet. Endret 2. oktober 2008 av hakhag Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 ja men får ikke lagt inn programmet! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Stopp brannmuren og sjekk om det funker da. Endret 5. oktober 2008 av Skagen Språkbruk. Lenke til kommentar
Teig Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Føler at jeg må spørre: er programmet lovlig, du har ikke lastet det ned? Hvis du har gjort det, så er det stor sjangs for at det er derfor det ikke funker. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det er gratis Btw: jeg har aldri trengt å registrere/aktivere avira Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 tussen takk! det funka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå