Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Yamaha TZR Rossi edition 2006

Klovny

Anbefalte innlegg

Hei hei, tenkte eg skulle kjøpe meg ein moped, såg litt på denna da og lurte på ka probleme denne sykkelen pleier og ha:)

Ein kamerat har den samme, og har hatt litt probleme med den, ville ikkje starta skikkeli på ei stond(Vatn på stempele) og noe annet, så eg lurer på ka problemer eg har i vente..

Råd og tips om andre mopeder er og veldi høgt verdsatt:P

Endret av Klovny
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei hei, tenkte eg skulle kjøpe meg ein moped, såg litt på denna da og lurte på ka probleme denne sykkelen pleier og ha:)

Ein kamerat har den samme, og har hatt litt probleme med den, ville ikkje starta skikkeli på ei stond(Vatn på stempele) og noe annet, så eg lurer på ka problemer eg har i vente..

Råd og tips om andre mopeder er og veldi høgt verdsatt:P

Vatn på stempelet er enkelt-tilfeller, og ikke noe som alle har. F. eks om han har mekket på den, og glemt å tette hullet i motoren med noe, så kan dette veldig lett ha oppstått.

Andre ting; enkelte har fått "mandags" sykler, men dette er veldig skjeldent.

Uansett hva du velger kommer du til å bli fornøyd ;)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Den blå er dobbelt så fin etter min mening ;) Men det er ditt valg : )

Heil enig!!! Den er bare lekker! Jeg eier en :w00t:

Hm ok:P

Men den var solgt så eg går sikkert for en heilt ny Tzr 2008 Svart/grå dei e jævla stilige:P

Den blå er dobbelt så fin etter min mening ;) Men det er ditt valg : )

Heil enig!!! Den blå er nydelig!!! Og jeg eier en :w00t:

Lenke til kommentar

Heisann og velkommen til forumet paulm11. Eg ser du har svart i tre forskjellige trådar som alle er litt forelda. For at det ikkje skal bli rot stenger eg trådane så kan du heller opprette ein ny eller finne ein av nyare dato om du vil diskutere dette emnet. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...