Heia Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Hei.. Noen som vet om en Intel Celeron M model 380 kan brukes i en laptop som nå bruker Intel Celeron M model 370 eller vice versa? Det er snakk om PB EasyNote R1984D & PB EasyNote R1996D..Så vidt jeg kan se, så er de veldig like i specs, bortsett fra CPU, der R1996D bruker model 370.. På forhånd takk for svar. Endret 2. oktober 2008 av Heia Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ja, men du vil merke null forskjell på de to i praksis. Lenke til kommentar
Heia Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Ja, men du vil merke null forskjell på de to i praksis. Jøss det var raskt...Jeg var inne å redigerte topic, og vips så var det allerede ett svar.. Takk skal du ha.. Jeg er ikke ute etter noen ytelsesforbedring, jeg lurte egentlig bare på om en M370 vil passe på ett hovedkort som nå har en M380, eller omvendt.. Endret 2. oktober 2008 av Heia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå