Gå til innhold

Æ har kjøpt en p1i og den e kjøpt på Elkjøp så jeg vil gjerne kjøpe den litt biligere med å benytte meg av returett.

Anbefalte innlegg

Som du ser har æ kjøpt mæ en Sony Ericsson P1i og er fornøyd men jeg ser at Elprice har den til 2500 og æ betalte 3500 e det riktig??

Jeg tar gjerne i mot svar for andre like brae tlfer som kanskje er bedre til den her pris klassen. ;)

MVH

Isak

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt tull her me at æ skriv litt dialekt og bokmål i bland. :p

Men da skal æ levere den i mårra. ;)

Kjøpte den i går. ;)

Edit: Ingen andre tlf'er som kan passe mæ??

Edit: skrive feil.

Endret av arcticcat
Lenke til kommentar

Det er noen firmaer som har såkalt "match-pris", at om du kan bevise at noen andre selger den billigere kan du få lagt pengene i mellom. Returretten på elkjøp teller ikke på mobiltelefoner, så der kommer du neppe noen vei.

PS: Det beste er å skrive målform, og ikke dialekt.

Lenke til kommentar

Jeg hadde P1i før, men bytta den inn, og er nå mye mer fornøyd med en Nokia E71. Elkjøp har forøvrig ikke 30 dagers returrett på mobiltelefoner, selv om de har prisgaranti. Det vil si at hvis du har bevis på at elprice selger den til 2500 i butikk, så er den en bitteliten sjanse for at du får igjen de 1000 kronene av elkjøp. Snakk med dem og se hva de sier.

Lenke til kommentar

Som en eier av P1i i nærmere ett år vil jeg anbefale deg absolutt alt annet enn den mobilen. Jeg har nå funnet fram min W880i igjen for jeg orka ikke tregheten i P1i lenger. Venter på Xperia X1 eller HTC Touch HD heller.

P1i er en bra telefon på mange måter bortsett fra at den er så uendelig treg.

- Det tar 5 sekunder fra man trykker ny sms til du kan begynne å skrive.

- 5 sekunder når du vil lese en ny melding.

- WLAN-funksjonaliteten er mildt sagt klein.

- Den henger seg, restarter osv osv. i tide og utide. Ikke ofte, men et par ganger i måneden kanskje, selv uten mange programmer kjørende i bakgrunnen og andre krumspring.

Det er det jeg kommer på i farten.

Hvis du vil ha en smarttelefon med tastatur så tror jeg du heller bør velge en Nokia E-klasse eller HTC Touch Pro. Mulig de er litt dyre, men det er sikkert noen andre her som har konkrete gode anbefalinger til deg.

Lenke til kommentar

Enig med maedox. Vil også legge til at det er veldig dårlig byggekvalitet på den. Den føles tight og fin i noen dager, men så blir den mer og mer slarkete. Jeg leverte inn min igjen fordi hele telefonen knirka bare du så på den. Det samme gjelder telefonen som en kompis hadde(også P1i ofc). Genialt utgangspunkt, men de ødela den helt med treigt OS, dårlig byggekvalitet og dårlig nett. Hadde den vært raskere, altså ikke en smarttelefon, hatt større og mer høyoppløst skjerm og vært i metall(eller i det minste hatt ekstremt mye bedre kvalitet), hadde jeg ikke nølt med å kjøpe den, men sånn som den er nå, er den ikke verdt pengene. Rett og slett.

Litt tull her me at æ skriv litt dialekt og bokmål i bland. :p

du bør heretter holde deg til kun bokmål eller nynorsk. leet, dialekt, sms-språk eller lignende skal ikke brukes på forumet.

Er det regler mot det, eller er det din personlige mening?

Lenke til kommentar

Men nå er jeg 13 da. :p

Så ka ville dere anbefalt til meg jeg har pengan så det er ikke no problem. ;)

Og jeg vil ha en tlf som jeg har orden i ikke di der kjedelige Walkman serien. ;)

Så ka har jeg og velge mellom jeg har rundt 4000kr og bruke. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...