Gå til innhold

Demo: Pro Evolution Soccer 2009 (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ting forandrer seg ikke. FIFA har totalpakken, men et mye mer låst gameplay enn PES. Responstiden på skudd, pasninger osv er latterlig dårlig på FIFA, det samme variasjonen i spillet. Og skulle tro Konami pisser på fansen ved å gi ut enda et spill som ser ut som det er PS2.

Kommer til å spille begge, men syns ikke det er noe særlig tvil om hvilket som har variasjon nok til å holde på holdbarheten.

Lenke til kommentar

Ryktet sier at fullversjonen av PES 2009 er veldig mye bedre enn denne demoen, så jeg gidder ikke spille demoen for mye. Tror nok demoen er bygget på en tidlig versjon av spillet...

Ellers sier folk som har spilt fullversjonen at spillet rett og slett er genialt, og det beste spillet i serien hittil. Jeg gleder meg.

Lenke til kommentar
Venter spent på fullversjonen av PES :p FIFA(xbox360/ps3) har gjort det bra, men det blir liksom bare løpe fram mot målet å skyte slik at keepern dytter ballen ut til siden.

Blir det? Keeperne på Fifa 09 er meget gode. Med gode mener jeg ikke at det er umulig å få mål, men at keeperne er svært balanserte og realistiske. Kjenner meg virkelig ikke igjen i det du sier her. Det er dessuten mye enklere å putte på PES09 basert på mine erfaringer.

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Demoen av PES er MYE enkelere enn det fulle spillet, sånn har det vært iallfall siden PES5. Hvis man sjekker www.pesnorge.net så er det enkelte der som har hele spillet og som gir tilbakemeldinger på hvilket fantastisk bra spill det er!

Lenke til kommentar

Hmmm, stiller meg heller tvilende til at demoene av PES-spill alltid er MYE enklere enn det fullversjonene er... Hvorfor skulle det vært sånn? At folk på pesnorge.net liker spillet tviler jeg ikke på. Det jeg vet er at jeg virkelig synes Fifa 09 er mye bedre enn PES09-demoen. At dette kommer fra en som har holdt seg til PES siden seriens begynnelse sier sitt.

Lenke til kommentar
Hmmm, stiller meg heller tvilende til at demoene av PES-spill alltid er MYE enklere enn det fullversjonene er... Hvorfor skulle det vært sånn? At folk på pesnorge.net liker spillet tviler jeg ikke på. Det jeg vet er at jeg virkelig synes Fifa 09 er mye bedre enn PES09-demoen. At dette kommer fra en som har holdt seg til PES siden seriens begynnelse sier sitt.

Ifjor var det veldig mange på pesnorge.net som var skuffet over PES 2008. I år virker det som om tonen har snudd fullstendig. De som har testet fullversjonen sier det er fantastisk, og at demoen ikke gjenspeiler hvordan den ferdige versjonen av spillet er.

Bl.a er tempoet i demoversjonen høyere enn i den ferdige versjonen.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...