Joachim_F Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Lyst til å sparke virtuell fotball på PC? Her er en demo av nyeste Pro Evolusion Soccer. Les mer Lenke til kommentar
drhillbilly Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Er PS3 Pes demo klar for nedlastning på PS store? Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Nei, men det kommer i løpet av dagen/kvelden Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Kommer til og ta lang tid kjenner jeg Sony rett. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Da laster jeg ned. På litt over 500 kbps Edit: Over 600 kbps nå. Endret 2. oktober 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Er det kommet til xbox live? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Er det kommet til xbox live? Jepp. Var ganske greit. Grafikken er til å grine av, men gameplayet er ganske bra. Lyden når ballen treffer stolpen er som om Vinnie Jones skulle stått med et balltre og dengt løs alt han maktet. Tragisk. Er nesten helt likt mellom FIFA og PES gameplaymessig, IMHO. FIFA trekker det lengste strået på grunn av den totale pakken. Also, WHERE THE FUCK IS BERBATOV? Endret 2. oktober 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Er det kommet til xbox live? Yepp, Microsoft legger demoene ut i 12 tiden vanligvis. *EDIT* Da var demoen prøvd, kan bekrefte samme opplevelse som Stonemeister etter å ha prøvd begge. Blir nok Fifa 09 på meg denne gangen. Endret 2. oktober 2008 av NightReaper Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Da er det bare og logge seg på ps store. For nå er pes 09 demo der Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Lydene i dette spillet får ørene mine til å blø, og at jeg blir tvunget til å se den teite videoen når kampen er ferdig ødela demoen litt for meg. På den lyse siden så virker gameplayet rimelig solid, desverre gjør Konami dette spillet vanskelig å like. Det er som tran, du har godt av det men det smaker dritt. Kommer nok til å prøve demoen litt mer, mulig det blir både PES og Fifa i år. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Top Player er for lett. Slo Barca 2-0 etter bare fire kampers erfaring. Ballen er jo rene hodemagneten på innlegg. Flyr rett i pannebrasken på en spiller som motstanderen gir fullstendig beng i å markere. Hver gang. Uansett. Keeperen er ikke aktiv nok. Slo en ball inn i i boksen, og Rooney løp mot den. Keeperen hadde all verdens tid til å snappe opp ballen, men neida, gratismål på meg. FIFA på meg i år. Lett. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Synes Fifa09 så bedre ut. Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Er PS3 Pes demo klar for nedlastning på PS store? Jo, det er den. Vært siden 14:00! Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Kanskje det bare er smak og behag, men likte ikke helt FIFA demoen, men skal prøve den litt mer, absolutt god presentasjon, men ble utrolig lei av å se EA logoen hele tiden, menyen virker også litt for vanskelig, men kanskje fordi jeg er vandt med PES. Skal prøve PES demoen før jeg gjør et endelig valg. Lenke til kommentar
WeCare Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Er PS3 Pes demo klar for nedlastning på PS store? Jo, det er den. Vært siden 14:00! Hæ? Hvilken PS Store da? US eller EU? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Utrolig skuffende denne gangen. Er vanligvis PES-fanatiker, men i dag kjøpte jeg Fifa og er storfornøyd. Lenke til kommentar
Ashley_J_Williams Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Er det kommet til xbox live? Crap. Bare tilgjengelig på GOLD. Ash Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Laster ned PC-versjonen nå, og håper den er bedre enn PES 2008. FIFA 09 på PC var ikke nok tilfredsstillende, ser ut til at fotballspill blir prioritert opå konsoller nå. PES har alltid vært min favoritt på PC, men siden jeg kjøper 360 om noen måneder så skal jeg heller ha FIFA 09 på 360... Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Er PS3 Pes demo klar for nedlastning på PS store? Jo, det er den. Vært siden 14:00! Hæ? Hvilken PS Store da? US eller EU? Eu.. Trykk på latest! så finner du den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg