rivasavi Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Lurer på om jeg har kjøpt en "dårlig" PC, se på: http://www.qxl.com/cgi-bin/qxlhome.cgi/NO/...66903/_43108822 Der ser dere pc'en jeg har kjøpt. Er ikke jeg som har kjøpt den, da, men den er til meg. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Jeg vil ikke si den er dårlig, for det er den slettes ikke. Den er heller ikke bra, hvis man tenker på å spille de nyeste spillene på den. Lenke til kommentar
rivasavi Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Er det noe jeg burde kjøpe? som f.eks. mere RAM (DDR)? Gi noen tips hvis det er noe jeg burde kjøpe så den er bra nok for de bedre spillene. Takk Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Nytt grafikkkort så er det en fullt brukbar pc. Kanskje litt mer RAM også. Lenke til kommentar
rivasavi Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Heh, har litt problemer med penger og lurer på om det er noen steder jeg burde ta en ekstra titt på? (helst på internett) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Enig med andefaen egentlig. Et skikkelig grafikkort (ikke mx!) og litt ram ekstra så er jo maskinen dugelig til alle spillene som er. Det er jo med USB 2.0 og FireWire, som er et bra pluss. Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 hiv inn litt ekstra minne og et nytt skjermkort, så er du godt på vei. det hele virka litt sært spør du meg. han kunne jo ikke skrive, og så skal han studere i utlandet. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 det hele virka litt sært spør du meg. han kunne jo ikke skrive, og så skal han studere i utlandet. Akkurat det slo meg også Avataren din funker forresten ikke! Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Hvorfor kjøpe brukt når du kan få det samme nytt: Bare et priseksempel, ikke nøyaktig det samme: http://www.multicom.no/produktkatalog/pc/100-serie.asp ?? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Hvorfor kjøpe brukt når du kan få det samme nytt: http://www.multicom.no/produktkatalog/pc/100-serie.asp ?? Exellent poeng må jeg si! Garanti og saker... er en ekstra trygghet i det der Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Det er ikke noe dårlig maskin dette, svært stillegående er den også. Hvis den har en lik tilsvarende nye PCer fra SN som ser ganske like ut, så har den en genial vifte som suger ut varme i en trakt over CPU, gjennom strømforsyningen. Således kommer ikke varm luft fra CPUen og "forpester" resten av kabinettet. Både CPU, minne og grafikkort kan oppgraderes, så her er mulighetene bra. Lenke til kommentar
Delly Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Ja det er stor dårlig PC men kan bare internett! og kan gammel spiller på din PC 8) Lenke til kommentar
Yoshy Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Delly, du har en "litt" for stor avatar Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Tror Delly har litt for mye poeng i 3DMark2003 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Tror Delly enten har psykiske problemer, eller er en fjortiss med utrolig få venner...! Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Ja det er stor dårlig PC men kan bare internett! og kan gammel spiller på din PC 8) Hva betyr dette??? At han mente det var en stor og dårlig PC, det skjønte jeg. Men hva i huleste betyr "men kan bare internett! og kan gammel spiller på din PC 8) " ??? Mr. Crunch: Delly ER en fjortis. Så du ikke fjortisbildet fyren hadde som avatar her tidligere? Den med omtrent 640x480 oppløsning... Lenke til kommentar
Phoenix) Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Kjøp til litt mer minne, en brikke med 256MB holder. Så kan du eventuellt kjøpe til et raedon 9500 pro skjermkort (f.eks sapphire). Prisen kommer på underkant av 2000 kr. Da skulle maskinen din holde til det meste i en stund framover. MPX kom best ut i hardware.no's pris test: www.mpx.no Du kan også se på komplett data: www.komplett.no Jeg har handla på begge de webshoppene der og anbefaler de på det sterkeste. Btw, jeg tror delly er aka Thomas : -) Lenke til kommentar
tåa Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Slettes ikke noen dårlig PC, det som er dårlig er prisen. Nytt kunne du fått de samme komponentene med garanti på kjøpet. Da hadde du også visst med sikkerhet hva du fikk. Så vidt jeg ser er det ikke oppgitt merker. Og så er jo ikke forskuddsbetaling den metoden man helst velger. Er ikke helt sikker på om det kjøpet var så smart. Men hvis det ikke er du som betaler gjør det vel ikke så mye! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Tror Delly har litt for mye poeng i 3DMark2003.... Akkuratt det samme slo meg, det lar seg rett og slett ikke gjøre å få så mye poeng i 3DMark03 med ett skjermkort som IKKE støtter DirectX 9 i hardware.... BUSTED! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå