Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke noe dårlig maskin dette, svært stillegående er den også. Hvis den har en lik tilsvarende nye PCer fra SN som ser ganske like ut, så har den en genial vifte som suger ut varme i en trakt over CPU, gjennom strømforsyningen. Således kommer ikke varm luft fra CPUen og "forpester" resten av kabinettet.

Både CPU, minne og grafikkort kan oppgraderes, så her er mulighetene bra.

Lenke til kommentar
Ja det er stor dårlig PC :woot:

men kan bare internett!

og kan gammel spiller på din PC 8)

Hva betyr dette??? :shrug:

At han mente det var en stor og dårlig PC, det skjønte jeg. Men hva i huleste betyr

"men kan bare internett!

og kan gammel spiller på din PC 8) " ???

Mr. Crunch: Delly ER en fjortis. Så du ikke fjortisbildet fyren hadde som avatar her tidligere? Den med omtrent 640x480 oppløsning... :roll:

Lenke til kommentar

Kjøp til litt mer minne, en brikke med 256MB holder. Så kan du eventuellt kjøpe til et raedon 9500 pro skjermkort (f.eks sapphire). Prisen kommer på underkant av 2000 kr. Da skulle maskinen din holde til det meste i en stund framover. :yes:

MPX kom best ut i hardware.no's pris test:

www.mpx.no

Du kan også se på komplett data:

www.komplett.no

Jeg har handla på begge de webshoppene der og anbefaler de på det sterkeste.

Btw, jeg tror delly er aka Thomas : -)

Lenke til kommentar

Slettes ikke noen dårlig PC, det som er dårlig er prisen. Nytt kunne du fått de samme komponentene med garanti på kjøpet. Da hadde du også visst med sikkerhet hva du fikk. Så vidt jeg ser er det ikke oppgitt merker. Og så er jo ikke forskuddsbetaling den metoden man helst velger.

Er ikke helt sikker på om det kjøpet var så smart. Men hvis det ikke er du som betaler gjør det vel ikke så mye! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...