Gå til innhold

Quadcore ytelse og minnebrikker.

Opherius

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe, tulling:P Joda, de siste er en god del bedre (de holder en bedre temperatur også = mer stabilitet), og for all del ikke kjøp deg 4 brikker IKKE dualchannel ram.. altså de første.. Jeg mente det jeg sa i ste om at disse brikkene ikke er helt optimale for resten av systemet ditt. Du bør velge dualchannel... virkelig..

Men som jeg forsto hadde du allerede kjøpt to av de første der, og mente du bare kunne bruke dem til du finner noe bra ram som er billig.. jeg svei av 2900kr på ram for 2-3 uker siden, nå koster de 2400kr.. sender en link under:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=349841

Husk: det nytter ikke ha masse minne om det er tregt og dårlig minne.. altså som du legger frem 4x single channel ddr3 1gb brikker til litt over 300kr.. det er ikke mye å hente i dem da..

Dersom du sammenligner med de jeg kjøpte som er noe av det beste i tester osv. så skjønner du sikkert at det må være en grunn til at de koster 2000kr mer.. :p

Mener ikke du trenger kjøpe så dyrt minne da.. men ettersom du allerede har 2x 1gb ddr3 så klarer du deg med å vente et par mnd. så du får noe som kanskje er nesten like bra som mine eller kanskje like bra for rundt 13-1400kr:) og da kan du kaste det gamle minnet, fordi man blander ikke to forskjellige typer minne.

Endret av knutern88
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...