Gå til innhold

VGP sendelse stoppet i tollen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har stoppet alt jeg har bestilt fra vgp nå, med toll blir spillene dyrere enn i norge, og det gidd jeg fan ikke.

men hva skjer om jeg ikke svarer på dette brevet? får jeg pengene tilbake fra vgp eller hva?

Endret av Slugge
Lenke til kommentar

handler nå ikke bare om å finne ut av.. skal ha ressurser og putte på det og.. gidder vel ikke det før volumet er merkbart. Vi bestillte iphone telefoner for nærmere 200.000 i klassen når jeg gikk på universitetet i fjor, alle gikk rett gjennom uten problem :)

I utgangspunktet tar vel tollen bare stikkprøver, men om de ser noen sendinger som pågår jevnlig i store mengder bestemmer de seg vel for å sette ned foten.

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
men hva skjer om jeg ikke svarer på dette brevet? får jeg pengene tilbake fra vgp eller hva?

Hvis du venter to uker sender Posten pakken tilbake til VGP. Og da får du en epost sm lyder slik:

Hello (Navn) We received your order back in the mail and would like to know how you wish to proceed.

You have the following options :

a) We can charge you the shipping $7.50CAD and ship it out again and this will require you to send me an email back with your confirmed address as we want to make sure there are no address issues.

b) We can issue a refund for the game cost minus our restocking fee of 15%.

Please let me know as soon as possible. If I do not hear back from you by (Dato) I will issue a refund minus the restocking fee automatically.

Thanks,

Lenke til kommentar

Jeg bestilte NHL 09 den 16 sept og fikk det på fredag 26. Den var blitt åpnet av fortollings folk, men ikke noe regning. Står at det er sendt fra New Zealand på brevpakka, kan hende det fucker opp systemet. Lest at flere har hatt New Zealand stempel.

Kan hende det går igjennom ett annet system når det kommer derfra og ikke Canada, veit ikke.

Men tror heller ikke det er lurt av oss og prate om dette så mye på forumet.

Fortollingsfolk er sleipe jæ.ler, de snoker runt for å finne sånne som oss. Viktigere å ta oss enn å ta dopselgere og annet rask.

Hvis noen finner en annen nettside som glir igjennom systemet, så burde dere være egoistiske og holde kjeft, og nyte det så lenge det varer ;)

Lenke til kommentar

Dem setter jo under 20$ uoppfordret! Men klart tollen får snusen i dette, dem tar jo stikkprøver på pakker som kommer.. Men når det begynte å strømme inn pakker med "under 20 dollar" merket , lukta dem vel lunta! dessuten , hva vet vi om det er folk fra toll som er inne på forumene å leser? med nett blir man smart vett dere

Lenke til kommentar

har fått samme problem på pure som jeg bestilte derifra selv.

men sendte vgp en mail om dette og fikk en svar mail som inneholdt en "ny" kvittering så skal ta den med ned på tollkontoret i morgen

sto også i mailen att de går tilbake til game metoder så gi det litt tid så er alt tilbake til normalen.

Endret av Frozt
Lenke til kommentar
har fått samme problem på pure som jeg bestilte derifra selv.

men sendte vgp en mail om dette og fikk en svar mail som inneholdt en "ny" kvittering så skal ta den med ned på tollkontoret i morgen

sto også i mailen att de går tilbake til game metoder så gi det litt tid så er alt tilbake til normalen.

Hva vil gamle metoder si?

Lenke til kommentar

Nå fikk jeg også et slikt brev om ufortollet sending. Sikkert Pure her også.

The game is up. Tollen har luktet lunta osv osv. Jeg gidder ikke å spør VGP om en ny og "modifisert" kvittering. Ei heller akter jeg å betale penger til tollen. Venter heller til Posten returnerer spillet til VGP slik at jeg får pengene igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...