Slugge Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 https://beta.myresistance.net/en-us/SignIn?...pply%2fBetaForm her signer man opp (bare for en limited time) www.ps3fanboy.com for mer info Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Da er man nok ein gang signet opp for FOM2 beta Takker for tipset! Lenke til kommentar
Steamy Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 signed up håper jeg får prøve betaen denne gangen Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Håper jeg får prøve denne betaen da Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Signed! Jævlig spent på dette spillet.. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Signed up. Har søkt jeg og. Vet du om det er samme build som Girl With a Stick? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Signet! Både denne, den andre og kode fra Gamestop. Men er nå dritglad jeg bestillte fra Gamestop, 28 november i EU, og 4 i USA! Må bare få sendt den forbanna kontoutskriften deres....fax watteføkk?! Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 http://www.gamepro.com/contests/resistance2 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Da var man signed up, ja.. On GamePro's August Resistance 2 issue, what page is the Leviathan first mentioned? (Optional: get it right for an extra entry!) Svaret..?? Endret 8. oktober 2008 av Mokko Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 ADVARSEL: Gamepro-konkurransen er bare for USA!!! Faens for jævlig, men sånn er det... Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 ADVARSEL: Gamepro-konkurransen er bare for USA!!! Faens for jævlig, men sånn er det... Er du helt sikker på det? Kan ikke se det står noe om det noe sted. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Dessuten kan man jo velge andre lokasjoner utenfor statene Jaja,kostet meg uansett ikkje mye å signe meg opp hos gamepro. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Signed. Når får en beskjed om en er med? Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det betyr kun at man må ha en US PSN ID å taste inn koden på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå