Tobbaas Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Jeg er en enkel sjel som trenger en enkel PC. Derfor ble jeg glad da jeg fant denne testen: http://www.dinside.no/data/maskinvare/pc--.../art785056.html Jeg vil gjerne høre fra dere som kan mere enn meg, den som er best-i-test her, er det noe å gå for? Hvorfor-hvorfor ikke? Endret 2. oktober 2008 av Tobbaas Lenke til kommentar
SLiks Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Datakjeden sin er veldig bra til å være ferdigbygget og til den prisklassen. men spiller du noe data spill? Lenke til kommentar
Tobbaas Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Datakjeden sin er veldig bra til å være ferdigbygget og til den prisklassen. men spiller du noe data spill? Er ikke på spill i det hele tatt. For meg er dette, i tillegg til surfing og epost, mer en skrivemaskin og lagringsplass! Lenke til kommentar
night_mare Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Da holder den i massevis. Helt kurrant. Du kunne sikkert fått til noe mer optimalisert og litt billigere om du bygde selv. Men til helt vanlig bruk, uten å måtte bygge selv osv, er den et bra valg, det er min mening i allefall Lenke til kommentar
SLiks Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Kjempe bra alternativ for deg da! Dette er også en veldig fungerende media pc! Dersom du ikke vil bygge noe selv, så annbefales denne på det vameste da. Edit: Ser det ble to nesten identiske svar der til samme tid. Det sier vel litt. Det er mye ferdigblandet krutt for pengene det her. Endret 2. oktober 2008 av knutern88 Lenke til kommentar
Tobbaas Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Tre av tre tilbakemeldinger er positive, det er da noe! Er det noen som har konkrete erfaringer med maskinen fra Datakjeden? Evt noen av de andre i testen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå