Romy Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Hvor kan jeg få kjøpt denne genseren, buksa ellr bgge? På genseren står det 1979.. nothing to loose, 666, 79 ... Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Ser ut som noe sånt hippe polakker bruker. Hør med din lokale polakk om han kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Enig med tacomodo. Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Det ser ut som at det er et typisk trykk fra H&M\Cubus osv. Typisk det kjedelige trykket der det bare står masse piss. Gatenavn osv. Endret 2. oktober 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Det ser ut som at det er et typisk trykk fra H&M\Cubus osv. Typisk det kjedelige trykket der det bare står masse piss. Gatenavn osv. H&M? Jeg synes H&M har veldig cleane og enkle plagg jeg :/ Dette er mer Jack&Jones. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Jeg tenker også i retning Henrys Choice og Boys of Europe. Endret 3. oktober 2008 av thrice Lenke til kommentar
Romy Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Glemte visst å legge til at jeg ikke fant den i noen av butikkene på Oslo City, kan hende den er gått ut av mote. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Ser nesten ut som noe Ed Hardy greier Lenke til kommentar
Romy Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Ser nesten ut som noe Ed Hardy greier Det er det helt klart ikke. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Ser nesten ut som noe Ed Hardy greier Absolutt ikke! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Stiller meg bak Overdox her, enten noe Ed Hardy, JJ, Kapphal eller noe. Lenke til kommentar
probin Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 trur dere hjelper han lite.. dere har jo sagt alle motemerker som finnes jo (ikke ta meg bokstavlig) Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Støtter Lokale Polakk. Støtter ikke Ed Hardy. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Et par innlegg med off-topic og spam er fjernet. Vennligst hold dere til trådens tema. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå