Kenneth Dammyr Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Vi fortsetter å teste videokameraer opp mot hverandre og denne gangen er det tapebaserte modeller fra Sony og Canon som får gjennomgå. Les mer Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Syntes faktisk ikke at den lille filmsnutten viser hva kameraene er i stand til. Lenke til kommentar
mariuso Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 En ting jeg savner når jeg leser tester av videokameraer er mer info om objektivet og hvor god vidvinkel det har. Til mitt bruk (f.eks innendørs) er det i mange tilfeller bedre å filme med et kompaktkamera, som gjerne går til 28mm. De fleste videokameraene starter på 36-40mm, og man må da kjøpe en forsats som både er kostbar og forringer bildekvalitet/lysstyrke noe. Finnes det kameraer som har bedre vidvinkel "ut av esken", så hadde det vært interessant. (Nettopp derfor 5D mark 2 og andre dSLR med videofunksjon er så hot!) -M- Lenke til kommentar
oddmanil Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Har man testet Canons 25p mot HC9 i dårlig belysning? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Har man testet Canons 25p mot HC9 i dårlig belysning? Nei. Lenke til kommentar
oddmanil Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Har man testet Canons 25p mot HC9 i dårlig belysning? Nei. Interessant. Siden det er 25p som gjør HV30 outstanding i dårlig lys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg