LucarioX Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Kan du sjekke om du kan skifte til engelsk språk i menyen på den? Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ikke mulig, bare japansk. Ingen andre språk man kan skifte til i det hele tatt faktisk. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Kunne du se om den har støtte for WPA 1/2 kryptering? Er dette som er salgs avgjørende for meg. Endret 2. november 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Har dessverre bare WEP Noe som gjør at jeg ikke får kobla den på nett enda, fordi han jeg "snylter" nett av her har WPA2 Lenke til kommentar
miceagol Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Har dessverre bare WEP Noe som gjør at jeg ikke får kobla den på nett enda, fordi han jeg "snylter" nett av her har WPA2 Merkelig! Jeg jobbet en stund som produkttester i Opera Software, og DSi'en jeg testet på der hadde WPA2. Mulig det kommer i en firmware-oppdatering. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Takk for den du. Lekte meg litt mer med menyene og fant et valg som var for "upper-class people" elns... gudene vet hvorfor det heter det Men der gikk det an å koble seg til med WPA2 Lenke til kommentar
Drix1 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ikke meningen å dra opp igjen en gammel tråd, men denne ser bra ut.. mulig jeg skal ha min første Nintendo på mange år. Noen ide om når den kommer til Norge? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Kommer vel før påske tenker jeg. Om jeg skulle tippe hadde jeg sagt mars eller april. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) November - våren? . November som har vært og våren 2009 eller hva?. Regner med det menes nov 2009 våren 2010 men ønsker å være sikker?. edit Eldgammel, troddet jeg trykket meg inn på noe nytt. DA er det jo nov 2008 og våren 2009 da. Endret 13. januar 2009 av simalarion Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Våren og våren... Europa er Nintendo's sterkeste marked når det gjelder DS. Jeg tror ikke at vi vil få se den nye modellen før til sommeren. Det kan hende jeg tar feil, men jeg ser ikke noe poeng i å lansere DSi når DSlite fortsatt selger som hakka møkk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg