Gå til innhold

Ny mobil til 3000-4000 kr

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg trenger hjelp! Jeg har tenkt å kjøpe mobil til, tja, ca. 3000-4000 kr i sommer. Derfor trenger jeg anbefalinger! Jeg kan tenke meg at mobilen kan bluetooth, radio, T9, kalender, spill, altså sånn helt vanlig. Er det bra telefoner på markedet nå som hadde passet meg bra? Eller bør jeg vente til det kommer nye modeller på markedet? Er litt fersk på det her så vennligst ikke bruk så altfor vanskelige ord! Jeg har tenkt spesielt på S55. Er det en "bra" telefon?

På forhånd: Takk for svar!

:woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann!

Jeg trenger hjelp! Jeg har tenkt å kjøpe mobil til, tja, ca. 3000-4000 kr i sommer. Derfor trenger jeg anbefalinger! Jeg kan tenke meg at mobilen kan bluetooth, radio, T9, kalender, spill, altså sånn helt vanlig. Er det bra telefoner på markedet nå som hadde passet meg bra? Eller bør jeg vente til det kommer nye modeller på markedet? Er litt fersk på det her så vennligst ikke bruk så altfor vanskelige ord! Jeg har tenkt spesielt på S55. Er det en "bra" telefon?

På forhånd: Takk for svar!

Vil ikke anbefale s55..Har dårlige erfaringer med den, dessuten er ikke skjermen noe å skryte av...Tastene vil ikke reagere og du blir veldig fort lei av den.

s55 er hovedsaklig en t68i i ny innpakning, og jeg har hatt begge, og må si at jeg likte t68i bedre enn s55. :wink:

Vil absolutt anbefale nokia 3650, er kjempe fornøyd med den selv! :yes:

Den er ikke så stor som du får inntrykk av på bilder, og tastene blir du fort vant til. (Molna og levlex kommer nok til å snakke skit om denne mobilen...)

Hvis du vil ha en veldig liten telefon vil jeg absolutt anbefale deg til å vente på SE t610.

Lenke til kommentar
Vil ikke anbefale s55..Har dårlige erfaringer med den, dessuten er ikke skjermen noe å skryte av...Tastene vil ikke reagere og du blir veldig fort lei av den.

s55 er hovedsaklig en t68i i ny innpakning, og jeg har hatt begge, og må si at jeg likte t68i bedre enn s55.  :wink:  

Vil absolutt anbefale nokia 3650, er kjempe fornøyd med den selv!  :yes:  

Den er ikke så stor som du får inntrykk av på bilder, og tastene blir du fort vant til. (Molna og levlex kommer nok til å snakke skit om denne mobilen...)

Hvis du vil ha en veldig liten telefon vil jeg absolutt anbefale deg til å vente på SE t610.

Jeg ville også kjøpt 3650, det er en KONGEMOBIL! :D

Den har innebygget kamera og svær skjerm.

Det går ann å bytte minnekort (MMC) hvis det går tomt med plass, det følger med 16 mb minnekort i pakken!

Lenke til kommentar

Takk for svar.

Takk også for tipset om nokia 3650, men en mobil som først og fremst er basert på digital kamera er ikke noe for meg da jeg har "normalt" dig. kamera utenom.

Kanskje det å vente på t610 hadde vært noe!? Vet dere forskjellen på t610 og se t610? Vet dere ca. pris når den kommer? Sony Ericsson er kvalitet det, ikke sant? Kommer det senere en t610i? Hvis ja: når?

Igjen: takk for svar!

Lenke til kommentar
Takk for svar.

Takk også for tipset om nokia 3650, men en mobil som først og fremst er basert på digital kamera er ikke noe for meg da jeg har "normalt" dig. kamera utenom.  

Kanskje det å vente på t610 hadde vært noe!? Vet dere forskjellen på t610 og se t610? Vet dere ca. pris når den kommer? Sony Ericsson er kvalitet det, ikke sant? Kommer det senere en t610i? Hvis ja: når?

Igjen: takk for svar!

SE t610 og t610 er akkurat den samme telefonen, men når jeg skrev SE, mente jeg sonyericsson...

En bra telefon det ja.. :yes:

Lenke til kommentar

Okei da, dreit meg ut litt der ja! Trodde SE mente Special Edition eller noe sånt...

Jeg venter ihvertfall med å kjøpe til den er kommt, så får jeg se om det blir den eller kanskje Siemens M55 som ser ut til å bli ganske så bra...

Lenke til kommentar

S55 vil være et godt valg. Du får den med kamera for under 3500,- :D

95% av de som kjøper S55 blir storfornøyde, spesielt de som tidligere var Nokia-brukere ;)

Jeg har erfaring med både T610, S55 og 3650 og liker S55 best. Mååå du ha en mobil med video/MMC kan du vurdere 3650 hvis ikke størrelsen og de elendige tastene skremmer deg :)

Lenke til kommentar
S55 vil være et godt valg. Du får den med kamera for under 3500,-  :D

95% av de som kjøper S55 blir storfornøyde, spesielt de som tidligere var Nokia-brukere ;)

Jeg har erfaring med både T610, S55 og 3650 og liker S55 best. Mååå du ha en mobil med video/MMC kan du vurdere 3650 hvis ikke størrelsen og de elendige tastene skremmer deg :)

Elendige taster?

Tastene på 3650 er noen av det beste jeg noen gang har trykket på! :yes:

Tastaturet er annerledes men du blir meget fort vant til det. :yes:

Molna, du sier at tastene til 3650 er elendige, tastene til min gamle s55 var helt j*vlige! :evil:

De ville ofte ikke reagere når jeg trykket på dem, og hver gang jeg skrudde på mobilen og skulle taste inn pin koden, så reagerte den aldri på alle fire trykkene på første forsøk! :x

Hold deg langt unna s55 hvis du skal sende sms! :shrug:

Og hold deg langt unna s55 hvis du skal ha fargeskjerm, siden skjermen var absolutt ikke noe å skryte av. :shrug:

Hvis du vurderer s55, kjøp deg heller t68i med kamera, det koster det samme som s55 uten kamera. :yes:

T68i synes jeg er en mye bedre telefon, der gikk det ann å bruke tastene. :yes:

Når jeg kjøpte s55 var det fordi du, molna, skrev akkurat slike ting som du gjør nå, og jeg regnet med at telefonen var bra siden du sa alt det der, men der tok jeg grundig feil, og jeg angrer fælt på at jeg betalte 2300kr for s55!

Uansett bør du ikke høre på alt molna sier...Han liker siemens VELDIG, VELDIG godt, og har til og med en egen siemens fan side, så det skulle jo bare mangle...

Men når du sier slike løgner om at 3650 har elendige taster, ja da kan du gå og legge deg! :evil:

Jeg synes du kan være ærlig istede for å måtte spre løgner om hvor dårlig du synes 3650 er, bare fordi du vil at alle skal kjøpe siemens! :x

Blir rett og slett forbanna på fanboys! :shrug:

Lenke til kommentar
S55 vil være et godt valg. Du får den med kamera for under 3500,-  :D

hvordan har du fått erfaring med T610? er den tilgjengelig?

bertie

Lenke til kommentar

Hva med Nokia 7250? Synes den virker lovende, ikke for stor og med et pent(?) utseende. Kameraet er vel ikke all verden, men det burde holde til å ta noen festbilder. Også har den radio, det er et stort pluss. Mangler bluetooth dog.

Får den vel for 4000 snart.

Lenke til kommentar

dennis88: du har altfor stor trang til å starte krangler i tråder. Når du skriver såpass mye på jordet som du nå gjorde gidder jeg ikke bry meg om å svare. Du kan i det minste holde deg til fakta.

bertie: Jeg prøvde den på CeBIT. Tror vi får den på jobb straks :)

Lenke til kommentar
dennis88: du har altfor stor trang til å starte krangler i tråder. Når du skriver såpass mye på jordet som du nå gjorde gidder jeg ikke bry meg om å svare. Du kan i det minste holde deg til fakta.

bertie: Jeg prøvde den på CeBIT. Tror vi får den på jobb straks :)

Forholde meg til fakta?

Det jeg sier er sant, og hvis du ikke takler å ta imot kritikk mot siemens, ja da er det ikke rart at du synes siemens er så bra.. :wink:

Lenke til kommentar

@dennis88:

Du sier at molna ikke gjør annet enn å skryte av Siemens?

Vel, jeg mener ikke du er så mye bedre selv. Det eneste du gjør er å sitte å skryte av den "multifunksjonelle 3650 som du kan laste ned all mulig unødvendig dritt til"...

Ang. at tastene på din 'gamle' S55 var "dårlige", kan det være pga at du sikkert var veldig uheldig, og attpåtil hadde fw04... har ikke merket noe problem med tastene enda jeg, svarer på hvert eneste tastetrykk :smile:

Og du sier du får kjøpt T68i med kamera til samme pris som S55 uten kamera? Vel, etter det jeg har sett, så er dette heller omvendt :roll:

Lenke til kommentar
@dennis88:

Du sier at molna ikke gjør annet enn å skryte av Siemens?

Vel, jeg mener ikke du er så mye bedre selv. Det eneste du gjør er å sitte å skryte av den "multifunksjonelle 3650 som du kan laste ned all mulig unødvendig dritt til"...

Ang. at tastene på din 'gamle' S55 var "dårlige", kan det være pga at du sikkert var veldig uheldig, og attpåtil hadde fw04... har ikke merket noe problem med tastene enda jeg, svarer på hvert eneste tastetrykk :smile:

Og du sier du får kjøpt T68i med kamera til samme pris som S55 uten kamera? Vel, etter det jeg har sett, så er dette heller omvendt :roll:

Jeg hadde en mye nyere versjon av fw04, når jeg kjøpte den var det 05 om jeg ikke husker feil, og da jeg skulle levere den inn på verksted (tastene var j*vlige) så oppgraderte de softwaren med det samme.

Grunnen til at jeg sier mye om 3650, er at det er feks. personer som molna som liker å slenge dritt om den, og mye av det tviler jeg på er sant.

Jeg liker ikke at man sier noe som ikke er sant bare for å få noe i dårlig lys.

Lenke til kommentar
Jeg liker ikke at man sier noe som ikke er sant bare for å få noe i dårlig lys.

Vel, at tastene til S55 er j*vlige er jo ikke sant da.. de er de mest delikate tastene jeg har rørt.. fingrene bare glir lett over dem. ;)

Tastene er meget gode å trykke på, men problemet er jo at de ikke reagerer.."slå av" og "slå på" tasten var ganske ekle å trykke på..Det må du være enig i.

Til og med selgeren på mobildata sa det når jeg skulle kjøpe s55.. :wink:

Lenke til kommentar
Tastene er meget gode å trykke på, men problemet er jo at de ikke reagerer.."slå av" og "slå på" tasten var ganske ekle å trykke på..Det må du være enig i.

Til og med selgeren på mobildata sa det når jeg skulle kjøpe s55.. :wink:

Den er ikke ekkel til meg.. eneste er at den må holdes inn ganske lenge når du skal skru av mobilen, noe som egentlig er en positiv ting :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...