standby Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 før i tiden gikk det an å leie tv-spill i videosjapper. vet noen om dette gjøres fortsatt? kan jeg leie en xbox 360 eller ps3 en helg i en videosjappe nå? bor i trheim, dersom noen har noe tips Lenke til kommentar
Everyone Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det har jeg aldri hørt om, eller vært borti. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det er desverre en mulighet som ikke lenger er tilgjengelig Standby. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Husker før da eg og gutta leide Sega Megadrive til støtt og stadig Gjikk mest i turtles og Mikke Mus og Donald husker eg Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Husker da vi enda ikke hadde Nintendo hos bestemoren og ste-bestefaren min. Da var det sporenstreks bort til video-butikken for å leie Dr.Mario og Robocop. Og ja Ninja-Turtles, sukk.. Barndomsminner Lenke til kommentar
standby Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 det var virkelig triste nyheter. hadde vel en mistanke om det. er egentlig ikke så hypp på å kjøpe fullt utstyr, men hadde vært så innmari bra å bare hatt et eller annet en helg. har hatt noen netter i gamle dager med mario og co ja... sukk Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 De begynner å bli veldig billige disse konsollene nå dog, relativt sett. Men hvis du har en skrall økonomi som ikke støtter kjøp av spill og sånt, skjønner jeg jo at det er leit. Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Har ikke hørt om det i Norge, men i USA er det fullt mulig. En "kompis" (fra XBLA) fra USA ble overrasket da han hørte at det ikke går ann å leie spill her. Når jeg tenker over det så burde det jo være fullt mulig. Hvis folk er interessert i å leie en film for 50 kr som de kan kjøpe for 100-150 kr så må det vel være mulig å leie ut 360/PS3/Wii spill for sammen prisen. Endret 2. oktober 2008 av Azidops Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 For oss som har levd litt lengre er jo faktisk Moviebox et kjent navn. Man leide altså en videomaskin (stort sett VHS) som kom i en stor svart koffet samt et par filmer. Alt skulle leveres dagen etter Har dog ikke sett noen som leier ut konsoller... Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 "fra USA ble overrasket da han hørte at det ikke går ann å leie spill her." Spill går an å leie i Norge. Lenke til kommentar
standby Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 "fra USA ble overrasket da han hørte at det ikke går ann å leie spill her." Spill går an å leie i Norge. men ikke konsoller, sant? moviebox, ja. det var tingen! tror ikke jeg har sett noe etter nintendo 64 til utleie i video-sjappene. Lenke til kommentar
standby Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 De begynner å bli veldig billige disse konsollene nå dog, relativt sett.Men hvis du har en skrall økonomi som ikke støtter kjøp av spill og sånt, skjønner jeg jo at det er leit. vel, det er vel kanskje mer det at jeg bare vet at familieliv og helse kommer til å få hard konkurranse hvis jeg kjøper noe... nei, jeg trenger bare å få blåst ut kjøpetrangen med en overdose call of duty 4 over en helg eller noe. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Her i byen går det faktisk ikke ann og leie filmer en gang Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 For oss som har levd litt lengre er jo faktisk Moviebox et kjent navn. Man leide altså en videomaskin (stort sett VHS) som kom i en stor svart koffet samt et par filmer. Alt skulle leveres dagen etter Har dog ikke sett noen som leier ut konsoller... Husker den "#¤%&/() ... ett sant ork å gjøre klar for utleie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå