Gå til innhold

Muligt å få tak i dualcore socket 939?

HattyBusk

Anbefalte innlegg

Har tenkt litt på å lappe litt på den stakkars pcen min slik at jeg holder ut litt til før det blir på tide å få seg noe nytt.

For øyeblikket kjører jeg:

Amd Athlon 64 3200+

1 GB OCZ PC-3200

Asus A8N-SLI DeLuxe

Så meg litt rundt etter 939 prosessorer. Men finner ikke noe.

AM2 Athlon 64 X2 4800+ ligger jo så fint på 500kr. Er det noe håp om at jeg kan klare å lete opp en lignende 939 til samme pris? En slik en pluss to ekstra GB ram vil jeg tro hadde gitt et betydelig ytelses boost for en tusenlapp. Eventuelt noen som har en bedre ide?

-Hatty

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjør ikke noe at det er brukt så lenge det virker :)

Har sett litt på Ebay, men prisene der ser som oftest ut til å ende på over tusenlappen før frakt. Da kan jeg jo like godt legge inn litt ekstra og skifta hk/cpu/ram til 775/core2/ddr2. Og da er det like godt å bare kjøpe ny pc egentlig :(

Men får vel bare campe ebay en stund så dukker det vel sikkert opp noe :)

Noen som vet om noen andre sider jeg kan finne slikt brukt? Eller som har en liggende og støve?

Lenke til kommentar
Gjør ikke noe at det er brukt så lenge det virker :)

Har sett litt på Ebay, men prisene der ser som oftest ut til å ende på over tusenlappen før frakt. Da kan jeg jo like godt legge inn litt ekstra og skifta hk/cpu/ram til 775/core2/ddr2. Og da er det like godt å bare kjøpe ny pc egentlig :(

Men får vel bare campe ebay en stund så dukker det vel sikkert opp noe :)

Noen som vet om noen andre sider jeg kan finne slikt brukt? Eller som har en liggende og støve?

Spør Knopflerbruce her på forumet, han har "et par" s939 prosessorer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...