bluefire Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Forenklet versjon av kildekoden; function formen(){ document.getElementById("formen").style.display="block"; document.getElementById("forrmto").style.display="none"; } function formto(){ document.getElementById("formto").style.display="block"; document.getElementById("forrmen").style.display="none"; } <form id="formen" action="action.php"> MASSETINGSOM KUNSKAL VISES NÅR FORMEN FUNKSJONEN ER OPPE </form> <form id="formto" action="action.php"> ANDRETING som KUNSKAL VISES NÅR FORMEN FUNKSJONEN ER OPPE </form> Altså; jeg bruker javascript til å gjemme bolker med informasjon, som vises i det jeg velger en radiobutton. jeg vil sende alle til en php-fil samtidig. Jeg har prøvd noen enkle løsninger, hva gjør jeg ? eventuelt andre løsninger på gjemme skjema ? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det er nok ikke mulig å poste flere forms samtidig. Bruk ett form om du skal sende all data. Løsningen på å gjemme skjema er selvsagt å gruppere inputs inni andre elementer som du så gjemmer. <form action="noe.php"> <div id="ting"> <input type="text" name="fisk"/> </div> <div id="tang"> <input type="text" name="rev"/> </div> </form> Toggle i dette eksempelet display på ting og tang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå